Ik ben Jo, 22 jaar en zou aankomende zomer graag naar Cherso willen gaan.
het probleem is alleen dat veel vriendinnen van me een vriend hebben, en geen zin meer hebben in party vakanties.
ik hou van shoppen, lekker aan het strand liggen, een drankje doen en natuurlijk stappen!!
ook zou ik het wel leuk vinden om een keer iets van de omgeving te gaan bekijken, maar begrijp me niet verkeerd, ik ben niet echt een cultureel type.
ik las je oproep en moest je even berichtje sturen want jou probleem ken ik even goed. ik zou mezelf even voorstellen ben ilse fleur ben 20 en kom uit drenthe, en zoek ook iemand die met mij op vakantie wilt.
Jou berichtje sprak mij wel, het lijkt me super naar cherso te gaan. ik ben zelf 22 jaar en hou wel van uitgaan. Mijn vriendinnen kunnen niet of hebben daar geen zin in. Dus het zou mij super lijken. Welke datum had jij in gedachten?
Hoi mensen!
Ik ben ook op zoek naar vakantie maatje(s)…
Mijn vriend(in)en hebben of geen geld of zitten vast aan een baan of school.
Ik wil begin mei een maand backpacken door Europa, dus dacht ik dat het mis wel een leuk idee was om met jullie een paar dagen mee te uit te gaan.En daarna weer verder te gaan met me trip…
Wanneer willen jullie gaan?
Ik ben ook op zoek naar een reispartner
Ik kan me altijd vrijmaken en ook in de waarnaartoe ben ik flexibel
Ik hou wel van een mooi hotel en lekker eten
ik zoek dat ook.
maar wanneer zijn jullie van plan om te gaan?
ik zou het liest in augustis of september willen gaan…
want ik ga al over een maand je na malta.
ik ebn 24 jaar en kom uit omgeving apeldoorn
hebben jullie al iemand gevonden?
ik ben een meid uit Limburg van 21 jaar en hou van feesten! ben vorig jaar ook in Chersonissos geweest en t is helemaal TOP daar!
vrienden en vriendinnen van me die gaan of met de vriend op vakantie of een road trip doen…
Al iemand gevonden?
Lijkt me leuk om met je mee te gaan en even lekker te gaan feesten!
Ben man, sportief, avontuurlijk en makkelijk in omgang.
Groetjes
In welke maand wilde je gaan feesten in een zonnig land? =)
Ben zelf in augustus 3 weken vrij en kan nu al niet wachten om lekker los te gaan =)
Uhm dingen bezichtigen is niet echt mijn ding, wel feesten, terrasje pakken, lekker uit eten gaan en had ik al gezegt feesten? Voor de rest lekker winkeltjes afstruinen en cocktails drinken =)
Maargoed mn berichtje staat ook hier op het forum, die kan je natuurlijk ook ff checken om een beeld van me te krijgen, verder kan je me mailen op amanda_de_leeuw@hotmail.com =)
In de laatste week van aug. wil ik ook graag even lekker de zon nog gaan opzoeken.
Gewoon een leuke relax en stap vakantie! Interesse dan hoor ik (m) graag van je!
(of anderen die dit lezen)