Hoi!
Een vriendin (19 jr.) en ik (20 jr.) hebben een reis geboekt naar Chersonissos! Wij gaan van 26 juni t/m 10 juli, en wij zoeken al weken nog een paar leuke meiden, die gezellig met ons mee zouden willen gaan.
We hebben vandaag twee vriendinnen gevonden die waarschijnlijk vanaf 3 juli bij ons zullen ‘‘aanschuiven’’, en we hebben nóg een meisje gevonden (te weten: Samantha, 22jr.) die graag mee zou willen vanaf 26 juni, voor 12 of 15 dagen. Wij zoeken nu daarom nóg een vrolijke meid, die met haar die ontzettende leuke reis naar Chersonissos zou willen boeken! :cheer:
Vorig jaar ben ik ook al in ‘Cherso’ geweest, en vond het helemaal te gek!
We houden allemaal van uitgaan, zonnen, zwemmen, uit eten gaan en gewoon lekker relaxen, dus als je dit rijtje van bezigheden, of liever: ‘nietsdoenerij’, ziet zitten: stuur me een **berichtje! **
Het is trouwens oké als je geen ontzettende party-animal bent, wij gaan daar bijvoorbeeld ook niet iedere avond uit hoor! Totale ontspanning, dát is het belangrijkste! En daarbij: het handigste van zo’n groepje leuke meiden is: je kunt heel gemakkelijk afwisselen onder elkaar, qua activiteiten! :biggrin: Dus stuur gewoon 'n berichtje!
Ik hoop snel iets in mijn inbox te ontvangen ;).
Groetjes,
Kim