Wie wil er chillen op Ibiza 2010

:dag:hallo allemaal ik werk nu al een tijdje op ibiza bij een autoverhuurbedrijf, en ben hier nog cker nog wel tot de zomer nou mis ik mijn nederlandse landgenoten(al zou je dat niet zeggen), nou is mijn vraag? wie wil er met mij hier komen chillen lekker genieten van zon, zee en strand en lekker gezellig babbelen want ben bijna me nederlandse vergeten aangezien ik hier alleen spaans, engels, frans en duits praat. nou ben ik het hele eiland afgereisd en ben langs al de mooie plekken en ken het hier helemaal.
dus kom jij deze zomer deze kant op en heb je zin om eens ff lekker te genieten, laat het mij weten :smiley:

Hoi, tot wanneer ben jij op Ibiza? Ik heb in mijn eentje geboekt en lees net een mailtje dat de reisgenoot die 2 dagen later zou arriveren, geannuleerd heeft. Ik kom 's ochtends vroeg aan in Playa den Bossa op zondag 6 juni. Groetjes Wendy

Hey wendy,

Ik heb al enige tijd plannen voor Ibiza, maar had dan samen een kamer willen boeken scheeld natuurlijk een hoop dan als 1 persoon te boeken. Wat is je leeftijd, en hou je van uitgaan, strand, shoppen etc. Ik ben een spontane reislustige meid van 35 jaar.

Tot hores!

Bri