Hoi
Ik ben op zoek naar werk of kosteloos vrijwilligerswerk in Thailand (of andere landen). Niet hoog opgeleid. Ik moet kunnen rondkomen meer hoeft niet . Ik zou dolgraag daar willen werken .
gr sander
Hoi
Ik ben op zoek naar werk of kosteloos vrijwilligerswerk in Thailand (of andere landen). Niet hoog opgeleid. Ik moet kunnen rondkomen meer hoeft niet . Ik zou dolgraag daar willen werken .
gr sander
er zijn instanties kun je op zoeken.
op het internet .
je moet wel een werkvergunning hebben.
ook voor vrijwilligers werk.
groetjes riekie
Die werkvergunning schijn je vrijwel nooit te kunnen krijgen, ik heb
al eens vrijww gedaan zonder werkvergunning. Als ze je betrappen , zeg je toch gewoon dat je aan het reizen bent en ff n dagje meehelpt .
Jazeker kun je die werkvergunning krijgen, ik heb er bv een.
Werk is werk, als ze willen, ook al zeg je dat je maar een dagje meehelpt: eerst naar de gevangenis, dan voorkomen, boete en het land uitgezet.
Hmm… zou dat echt zo gaan? Wel eens verhalen gehoord? Wie heeft dit wel eens meegemaakt?
Ik ken een Nederlander die hier werkte zonder werkvergunning, in de cel is beland, voor is gekomen, een boete heeft gekregen en het land is uitgezet. Was geen prettige ervaring voor hem.
Ik ben op zoek naar zo’n werkvergunning…
Heb je misschien nog tips?
Ik ben op zoek naar zo’n werkvergunning…
Heb je misschien nog tips?
Je hebt een werkgever nodig (kan ok je eigen bedrijf zijn), en dan kun je een werkvergunning aanvragen.
Citaat StevenL: Je hebt een werkgever nodig (kan ok je eigen bedrijf zijn), en dan kun je een werkvergunning aanvragen.
Beste StevenL…een werkgever nodig…stel mijn vrouw begint iets, kan zij mijn werkgever zijn? Wij willen bijvoorbeeld een huisje bouwen om te verhuren aan Nederlanders…ze kan mij dus bijvoorbeeld goed gebruiken voor de Nederlandse taal…is dat voldoende?
Kan ook je eigen bedrijf zijn: stel ik ga dat huisje verhuren op mijn naam, dus dan heb ik mijn eigen bedrijf…kan dat ook?
Ik hoor het heel erg graag ( [EMAIL=“perch1972@hotmail.com”]perch1972@hotmail.com )
Mvg,
Richard
Hallo Richard,
Ja, dat kan allebei, maar je moet dan wel officieel een bedrijf oprichten (kan ook familiebedrijf zijn op naam van je vrouw), en om je visa te kunnen verlengen moet je dan ook belasting betalen.
Beste StevenL,
Zou je misschien mij (eventueel in een PM of per email [EMAIL=“perch1972@hotmail.com”]perch1972@hotmail.com) hier het fijne van kunnen vertellen?
Ik zou graag willen weten hoe dit precies werkt, want dat soort constructies zijn moeilijk te vinden op het internet…of ik kijk niet goed.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Met vriendelijke groet,
PeRcH72