Originally posted by spanje_blanesss@10-03-2005, 19:42:22
** vette site by the way **
Gracias
Er wordt nog btje aan gewerkt en er komt nog meer info op…
En begin augustus komen natuurlijk alle foto’s van de paparazzi en alle dagverslagen erop
ps: Check ook ons forum en laat wat achter?
Ik vind het fijn bij je te zijn - Me gusta estar contigo (me goesta estar kontiego) Barman - Camarero (kàmarero) Barvrouw - Camarera (Kàmarera) Ik moet gaan - Tengo que ir (tengo ke ier)
Originally posted by chantiejj@09-03-2005, 08:58:01
** ik heb een geemigreerd klasgenootje in spanje zitten waar ik nog contact mee heb dus ik ken dr wel een paar
Hola guapo – hallo lekkerding
Dos servesas por favor – 2 bier alstublieft
Puta – Hoer
venga aquí – kom eens hier
cállese (zegt: cayatè) – houd je kop
te quiero – ik hou van je
Quiero besarle – ik wil met je zoenen
quieres besar? – wil je zoenen?
haha weet nie of je dr wat aan hebt :lol: **
Net of daar de spaanse bevolking rond loopt… tzijn allemaal:
Nederlanders
Duitsers
Belgen
Fransen
Italianen
Engelsen (zie je het meest in pubs btw, maar das logisch)
Deze was WEL aardig
Je hebt een proffessionele kont - Tienes uno culo muy proffessional (tjennes oeno koeló moei proffessional)
k ben 2 weken in Blanes geweest en heb geen woord spaans nodig gehad. Maar een korte cursus( die cd-rom kan je voor n euro of 5 al bij de blokker vinden) kan nooit kwaad. Heb vorig jaar ook gedaan en de rekening vragen in het Spaans staat altijd interresant.
spaans is makkelijk joh
Je leert het best snel, maar zoals al word gezegd, je hebt eigenlijk helemaal geen spaans nodig in Blanes want meestal zijn het toch Nederlanders die daar zitten. Maar zoals catscanner al zei, de rekening bijv. is wel handig om te weten ( la cuenta por favor ). Maarja je redt het daar wel hoor zonder spaans
Als je nog wat woorden wil weten moet je 't maar zeggen vertaal ik t wel ff voor je
doeg xxx