Wie Weet Meer Over Werken In Calella ?

hi
ik ben opzoek naar werk in calella voor een half jaar .
wil in mei 2005 beginnen , wie kan me vertellen hoe dat allemaal in
zijn werk gaat ?
en waar kan je op het internet wat banen vinden in calella ?
wat voor dingen moet je eigenlijk regelen hier om daar naartoe te kunnen , met oog op verzekering enzo ?
hoop dat iemand mij kan helpen !
alvast bedankt!

groetjes
yvonne

Hallo,

Wij zijn van origine een bedrijf welke wereldwijd Golf equipement maakt, distribueert en verkoopt.
Sinds begin van dit jaar zijn wij een nieuwe afdeling begonnen die zich bezig houden met entertainment en publishing.
Dmv een nieuw product is het de bedoeling dat er persoonlijke flyers gemaakt en verdeeld wordt. Dit gebeurt live op locatie en bij de doelgroep. Deze verdeling vindt plaats via zogeheten promoteams. Voor het organiseren van de werkzaamheden lokaal, zoeken wij mensen die iets kunnen organiseren, verkopers kunnen aansturen, promo girls & boys aansturen en daar bijspringen waar het nodig is. Eigenlijk dus een soort mini ondernemer. Wij hebben een busiessplan klaarliggen, wij ondersteunen je in het opzetten zowel met salaris/provisie als producten en bevoorrading en financieen…Het klinkt allemaal erg ingewikkeld maar het valt reuze mee…Bijna iederen kan dit doen…en je verdient, wat je uitgeeft…of wat je uitgeeft bepaald wat je verdient…
De photoflyer is een uniek gepattenteerd product wat al in diverse landen een ENORM succes is en veel publiciteit genereert. Je maakt fotos van mensen, vrienden, stappers en andere gelegenheden. Via een simpel maar ingenieus systeem, wordt live ter plaatse de foto in de flyer geplaatst en gaat er niet meer uit…de mensen van de foto bewaren deze kiek voor later…dus heeft het bedrijf wat de reclame maakt meer dan 100% exposure…en nu wordt de flyer dus niet een keertje weg gegooid !!!

Lijkt dit je leuk en uitdagend? Wil je meer info? Stuur dan een beknopte CV, waarin karakter beschrijving onder andere ook belangrijk is. Hoe lang je kunt werken. Of je wilt werken als verkoper, promo boy of girl of de persoon die eea begeleid en opzet…(manager)
En geef aan waar je wilt werken etc.

Met vriendelijke groet

Marten Verhoef
Photo-Flyer
mverhoef@coolgripgolf.com

Het enige over wat ik over werken in Calella kan zeggen, of eigenlijk over het werken in het buitenland, gebruik geen tussenpersoon!!! Zoek zelf een plek om te werken en maak goede afspraken met je werkgever!!! Het scheelt je veel geld en papier werk. Qua verzekeringen, dat moet je in NL al gaan uitzoeken, je moet in ieder geval een E111 formulier meenemen of een E310 dat is later als je terug bent erg belangrijk. Verder weet ik daar ook niet veel vanaf. In Spanje moet je een N.I.E. nr aanvragen maar misschien dat je werkgever je daarbij kan helpen!!!
Verder weet ik niet wat je precies wilt gaan doen in Calella, maar als je in het entertainment wilt, kan je wel ff kijken op www.animafestexperience.com dat is een organisatie die wel erg goed is, voor als je toch niet zelf je plek wilt regelen… Verder kan je proberen in contact te komen met de mensen van H Top Hotels, die hebben 3 hotels in Calella en verder nog een aantal in Malgrat, Santa Susanna, etc. Zijn erg leuke en goede hotels om in te werken, ik heb er ook in gewerkt!!!
Verder zitten er ook nog 3 NLdse bars in Calella, mocht je in een bar willen werken, maar die moet je dan denk ik ook ff op het internet opzoeken. Er bestaat vast wel zoiets als een calella startpagina ofzo, daar staan ze vast wel op!!!
Nou ja, als je verder nog vragen hebt, laat het dan maar ff weten!!!

Chantal