Hallo,
Wij zoeken een leuk hotel/ riad in Marrakesh met zwembad.
Wij gaan in juni. Naast de excursie’s willen we ook graag kunnen zwemmen.
Wie heeft goede tips?
groeten Sabine
Hallo,
Wij zoeken een leuk hotel/ riad in Marrakesh met zwembad.
Wij gaan in juni. Naast de excursie’s willen we ook graag kunnen zwemmen.
Wie heeft goede tips?
groeten Sabine
Hallo Sabine,
Fijn dat je naar Marokko komt. Als je het wilt, Ik kan jou helpen om een leuke hotel of riad in Marrakech te vinden.
welk categorie van hotels zoek jij? of van welk budget?
Riads hebben meestal klein zembaden. Er zijn standard riads, riads van charms en riads van lux.
MVG
Abderrahim
Hello,
Ik verhuur vakantiehuizen in Marokko, kijk ff op www.maroc2stay.com.
voor specifiek vragen stuurt u een emailtje of neemt u telefonisch contact met op, mijn gegevens zijn op de site te vinden.
Zelf heb ik al meerdere malen gebruik gemaakt van de diensten van http://www.myresidencemarrakech.com en het fijne is dat zij een klantenservice hebben die Nederlands spreekt en elke dag (inclusief in het weekend) bereikbaar zijn. Dus in geval van vragen of wijzigingen in services kunnen zij snel schakelen met hun Marokkaanse partners.
Verder hebben ze op de website leuke riads, villa’s en onvergetelijke Marrakech excursies staan. Persoonlijk raad ik de excursie naar de Ourika vallei!
Veel succes en plezier nog!
:zon02:Ik was vorig jaar voor een wellness-persreis in Marrakesh. Twee geweldige hotels zijn Atlas (groot maar toch heel sfeervol; geweldige hammam) en La Sultana (koninklijk, klein, oase in de binnenstad, oude riad met hele mooie spa).
Ik heb er een artikel over gemaakt dat je via de link hieronder kunt lezen.
Succes, Arjan Mulder