Hallo beste mensen.
Ik ben vorig jaar met mijn vriendin in Kenia geweest van uit een hotel aan Dani Beach hebben wij verschillende excursies gedaan allen geboekt bij onze Jeremiah. De Safari rijd hij zelf voor andere excursies regelt hij andere personen die daar weer meester in zijn. Tijdens de trip van Wasini Island hebben ik en mijn vriendin tussen de wilde dolfijnen gezwommen echt een ervaring om nooit te vergeten.
Deze man is zeer betrouwbaar en werkt erg hard. Hij zou er alles aan doen om het jou naar je zin te maken wil jij rechts gaan we recht wil je links gaan we links alles kan niets moet is dan ook zijn motto.
Wij hebben 4 dagen met deze man doorgebracht tijdens onze Prive Safari alles was erg goed geregeld en tijdens de Game drives wist hij diverse dieren te spotten die wij naar 5 min wijzen en op de doelen praten pas zagen echt ongelofelijk terwijl hij ook nog eens op de weg moest letten die soms erg ruw kon zijn.
Voor wie dus een zeer professionele en betrouwbare Safari guide zoekt voor zijn Safari in kenia kan ik u deze man echt aanbevelen. Alles is te regelen via deze man.
Dit is zijn facebook pagina:
en dit is zijn email adres:
jerex2@yahoo.com
Veel plezier in dit mooie land met de beste gast heer die er is.
groeten Stefan en Judith