Wie oh Wie

Hallo allemaal
Ik ben van plan om in april een week naar New York te gaan. Na jaren van uitstellen moet het nu echt gaan gebeuren. Helaas kwamen me vrienden met allerlei excuusjes (geen geld, geen tijd blablabla). Toch zou het wel leuk zijn als er een mede reiziger van dezelfde leeftijd er bij is (Ik zelf ben 22 jaar)
Groetjes
Lena

Hallo Lena.
Ik zelf zit hier ook al heel lang aan te denken en wou ook in april.
Maar dan eind april.
Wat had jij allemaal in gedachten om te doen?
Ik zelf een weekje in hotel in Manhatten en gewoon alle hoogtepunten zien.
Ben overige 29 jaar.

Groetjes Els

Hey!
Wat toevallig dit! Ik had precies dezelfde plannen wat betreft hotel ligging en dingen doen. Het lijstje ligt al maanden klaar (o.a. The Empire State Building, Metropolitan museum, Broadway naja zo een beetje alles) Alleen was ik van plan rond 14 april te gaan.
Welk hotel had jij in gedachten?
Groetjes

hey.
zeker toevallig hoor. je kan ook wat berichten van mij terug lezen waarin staat dat ik dan graag wil.
had hotel Millford time square in gedachten
http://www.d-reizen.nl/verenigde-staten/new-york/new-york/hotel-milford-times-square?category=stedentrips&q=time+square&freetext=time+square&search-category=stedentrips&search-date=20130206&search-date-divergence=4&search-duration=1-6&adults=2&children=0&babies=0&price=557.00
Ik heb eigenlijk voor eind april gekozen omdat ik moet werken tot de meivakantie. Ik werk namelijk op een peuterspeelzaal en heb weinig vrije uren behalve de vakanties.
Je kan me ook mailen els_velthuis@hotmail.com
verder lijkt het me ook gezellig om savonds een kroeg te pakken en een lekker wijntje te drinken.
Nou ik hoor van je.

Groetjes

He Lena!

heb je al iemand gevonden die mee wilt? Ik zou ook graag meegaan in April. Ik wil ook al jaren naar NY.