hallo ben eerst hier maar wie weet een leuke plaats om naar toe te gaan in de buurt van venice en evt goed app moet wel iets te doen zyn voor kinderen bvd mary
Waarom wil je daar heen? Er zijn veel leukere plekken als je kinderen hebtā¦
Bijvoorbeeld�
In de buurt van Peschiera (http://www.gardalake.it/garda-map.html) is een zeer groot waterspeelpark (http://www.gardaland.it/en/home.php)
Naast dat waterspeelpark (of in de buurt, eht is alweer een tijdje geleden voor me, maar volgens mij ben ik lopend naar dat waterspeelpark geweest dus het zal wel ernaast liggen), overigens, is ook Movie World. Dat is een soort show waar ze allerlei filmfragmenten laten zien. (Rambo geloof ik) ze hebben er ook een horror huis dus ik weet niet hoe oud je kinderen zijn⦠misschien is dat niet zo geschikt.
Er is ook Medieval Times daarnaast, dat is ook een soort voorstelling waar ze misschien heen kunnen en het stadje (Lazise) dat erbij ligt is ook voor hen misschien leuk om rond te hangen. Het is niet zo groot en het ligt op een mooi plekjeā¦
Ja dat klopt, Aquaworld ofzo. Maar ik kon er geen info over vinden. Heb hier nog wel ergens wat flyers liggen van Medieval Timers, Movie world enzo. (denk ik net aanā¦)
Ik weet alleen dat het vlak naast camping Belvedere ligt en dicht bij Lazise en Peschiera (of hoe je dat ook schrijft)⦠echte info heb ik er ook nooit over gezien. Het lag eigenlijk gewoon recht naast mijn camping. Als je 's avonds naar boven liep (de heuvel op) om naar Caneva te gaan (de disco daar, ik weet dat het hele gedoe Caneva heet, maar weet niet hoe die disco zelf heet Night Festival of zo) liep je er langs heen. Dus, als je nog een camping zoekt (ze hebben daar ook huisjes als je dat liever wil) zou ik naar Belvedere gaan. Het is niet zoān hele grote camping, dus ook niet zo ernstig druk en het heeft best een groot strand en een leuk zwembad, je ligt vlak bij de dorpjes en vlak naast alle leuke dingen.
Er is trouwens ook nog een ander pretpark, nu ik eraan denk. Iets van Gardaworld of zo? Ik ben er zelf alleen nooit naar toe geweest.
Gardaland ![]()