Wie lift er mee?

Lieve mensen,
ik (Simone, 20) heb een hele zomer vrij en nog geen enkel plan gemaakt. Mijn vrienden hebben van alles geboekt en ik nog niet dus misschien is hier iemand die met me mee wil?! (het beste een groepje!)
Het vetste zou zijn om een stuk te gaan liften of met een auto een mooie rit te maken, heb alleen geen auto. (wel rijbewijs) Ik leef met de dag, hou niet van stress of vroeg opstaan. Wel van onverwachte wendingen, bijzondere gesprekken en sarcasme.
Ook heel vet zou zijn om naar Azië te gaan. Je merkt dat ik er niet echt uit kom…
Wil jij samen een plan maken?

Heey! Dit lijkt me leuk! Ik ben nog steeds aan het bedenken waar/met wie ik deze zomer op vakantie ga… Hoe lang wil je gaan? Ik kan waarschijnlijk 2- 3 weken. Ik ben 24jr, open-minded, levensgenieter… (En ook een hekel aan vroeg op staan…) Ik weet nog niet precies wat ik wil, maar misschien kunnen we samen iets bedenken… Groetjesss

Hi Simone! Ik (20 jaar) heb zeker ook interesse om mee te gaan als we in Europa blijven. Zelf houd ik van reizen die niet tot in de puntjes worden uitgepland, de trein of auto instappen en zien waar je uitkomt. Als je interesse hebt laat me iets weten!
Groetjes Angelica