Wie Kent Het Hotel Sunhill In Gumbet

**Hallo allemaal,

Wie kent en is al geweest in het hotel Sunhill te Gumbet.
Ik ga daar 9 sept. heen en kan weinig reacties vinden over dit hotel op internet en ben natuurlijk toch benieuwd wat mensen van dit hotel vinden!!!

Ik hoor het wel,

Groetjes Kim

beste kim,
sunhill is nog een vrij nieuw hotel dat op een heuvel staat dus elke keer als je weggaat van je hotel mag je de berg af en komt je terug dan moet je klimmen dat is effe wennne. verders is het een hotel met heel veel nederlanders. fasiliteiten zijn nog aan de opbouw bezig. er kan nog het een en het ander verbetert worden.
het uitzicht is schitterend. geen slechte keuze. voor kinderen iets minder vind ik. animatie was minimaal
groetjes van lieke

Hoi lieke,

Maar zo ben je dus wel tevreden over dit hotel?
En hoe is het eten daar? en de kamers?
Ik hoor het wel

Groetjes Kim

ben best wel tevrede over het hotel. kamers waren netjes verzorgt, maar het eten vond ik minder vaak het zelfde en zeer turks. ik ging vaak buiten het hotel eten. een tip ga vaak naar het zelfde restautantje dan krijg je steeds meer korting veel plezier daar
gr lieke

Ik heb er van 31/8 t/m 13/9 gezeten en ik kan wel zeggen, naar volle tevredenheid!! Dit was mijn 1e x Turkije, zeker niet de laatste. Hotel personeel, eten en drankjes erg goed. Jammer dat ze daat 16 uur per dag / 7 dagen in de week voor €225,- moeten werken! Geef ze dus een fooi!!

We zijn er van 4-11 oktober '03 geweest. Het hotel ligt op een heuvel, en heeft een schitterend uitzicht over de baai en het dorp. Het is wel een hele klim om vanuit het dorp naar het hotel te lopen. Ook in het hotel is het veel traplopen geblazen, dat maakt het hotel minder geschikt voor kleine kinderen, en mensen die slecht ter been zijn. De meeste hotelgasten zijn afkomstig uit Nederland, met een hoog Telegraaf en SBS6 gehalte. Jammer voor hen dat SBS6 niet op het televisienet van het hotel zit. RTL4 en 5 wel. Hou er rekening mee dat je een borg van 50 euro moet betalen voor de huur van de afstandbedieningen van de tv en de airco. Dit staat niet in de reisvoorwaarden vermeld.

De hotekamers zijn ruim en schoon, het zijn eigenlijk een soort appartementen. De omgeving van het hotel wordt goed onderhouden.
Het eten is super, iedere dag wat anders uit de Turkse keuken. Probeer maar eens een Turks restaurant in het dorpje te vinden, dat wordt lastig. Het personeel is vriendelijk en vermakelijk, zeker na 1-2 dagen aftasten. Behandel ze met respect, want ze werken lange dagen, en worden zwaar onderbetaald. (niet alle Turken heten Ali).
Het zwembad is groot en 1,70 m. diep, kleine mensen en kinderen kunnen dus niet op de bodem staan. Er is een klein winkeltje in het hotel, maar voor essentiele zaken zoals bijvoorbeeld sigaretten en zonnebrandcreme, kun je beter naar een grote supermarkt, zoals de Gima (aan de snelweg, 20 min. lopen, of 6.000.000 Lira met de taxi).
Een ritje met een taxi door Gumbet is op zich ook wel een unieke ervaring.

De reisleider van Corendon organiseert een dag na aankomst een bijeenkomst in het hotel, hier kun je wegblijven als je niet van plan bent deel te nemen aan excursies, want het gaat hier alleen maar om uitstapjes te verkopen. (hij doet een beetje voorkomen of het bijwonen hiervan noodzakelijk is, maar het kost je een dik uur van je vakantie.)

Ook nog wat andere hotels bekeken in Gumbet, maar volgens ons is Sunhill een van de betere opties.

hallo allemaal. ik en mijn vriend willen dit jaar naar Sunhill gaan. wij zijn vorig jaar naar hotel Pan Club geweest. ik zal er nooit meer terug gaan. de kamer is in 8 dagen maar één keer verschoond. ook het eten was niks je kreeg s’avonds de restjes van die middag te eten. en het personeel was de hele tijd bezig met de vliegen te verjagen die op het eten zaten. wij zijn allebei ziek geworden. Bodrum zelf vonden we echt helemaal super. wat je zeker moet doen ik een boot tocht maken. je bent de heledag weg, je krijgt een lekkere maar eenvoudige luchn en dat maar voor €13-,. maar dit jaar willen wij dus naar Sunhill gaan. kan iemand mij wat vertellen over het eten. hoe is het ontbijt. want ik Pan Club kregen we alleen turks brood en turkse worst en dat is echt niet te eten. en hoe zijn de kamers?? hoeveel trappen moet je lopen om bij je kamer te komen???

voor de mensen die naar Pan Club gaan, annuleer de reis. zo stond er in de folder dat er een fitness ruimte was, massage en turks bad en een dokters service. de ruimtes die voor deze accomodaties bestemd waren, werden nu gebruikt als opslag plaats voor schoonmaakmiddelen. het enigste voordeel was dat het personeel heel vriendelijk was. maar daar mee is dan ook alles gezegd.

we moeten inderdaad zuinig met de mensen omspringen die in de hotelen werken die krijgen veruit het minste betaald. werk je in een restaurant krijg je toch al gauw 300 a 400 euro das erg veel voor de turken daar. je hebt dr luie mensen bij maar de meeste werken er erg hard.
groetjes van lieke

Hoi, wij hebben geboekt naar dit hotel voor 6-8-2004.
We zijn benieuwd wat andere van dit hotel vinden, tot nu toe zijn de reacties hier wel positief, dus als je nog iets weet wat de moeite waard is dan horen we het graag.

Originally posted by Gast: kim@02-09-2003, 21:55:23
** **Hallo allemaal,

Wie kent en is al geweest in het hotel Sunhill te Gumbet.
Ik ga daar 9 sept. heen en kan weinig reacties vinden over dit hotel op internet en ben natuurlijk toch benieuwd wat mensen van dit hotel vinden!!!

Ik hoor het wel,

Groetjes Kim **

Ha die Kim,

ik ben afgelopen zomer 15 dagen naar Sunhill geweest… ben net een weekje terug en heb heimwee.
Natuurlijk zijn er altijd wel dingen die niet zijn zoals thuis maar ja, daar ben je ook voor op vakantie.
Ik vond het hotel in een woord klasse, heerlijk eten, mooie schone kamers, vriendelijk personeel.
Wat ik een minpuntje vond… de extreem gladde tegels rond het zwembad… pas op, ik heb er veel zien vallen.
Verder alles top.
Veel plezier daar, gaat vast lukken.

Groeten Bert.