Hallo, ![]()
Ik ga dit jaar naar Malgrat op vakantie voor de tweede keer. Nu wil ik ook graag een avond in Calella gaan stappen. Vorig jaar hebben we dat ook gedaan. Toen zijn we naar de kauwai bar geweest naar de Avenue, Turisme35 en naar de Menfis. Ik hoor van veel mensen dat Hans en Grietje ook super gezellig is en Bar Hollywood. Dat willen wij deze zomer dan weleens gaan proberen! Hans en Grietje weten wij wel te vinden maar Hollywood waar zit dat? Wie kan mij dat uitleggen? Ik ben wel een beetje bekend in Calella.
hej hej!Ik ben toevallig een paar weken geleden in calella geweest met school en idd hebben wij de menfis en hans en grietje ook bezocht. Als ik me goed herinner (maar dit weet ik niet zeker) is het iets verder calella in als menfis en hans en grietje maar waar precies… geen idee, hoop dat iemand anders je meer kan helpen want hier heb je niet zo veel aan…
Hej, veel plezier in ieder geval daar!kus, sanne
hi
je bent dus al in turisme 35 geweest
als je die nog weet te vinden vind je hollywood ook
die zit namelijk naast turisme 35 aan de linker kant .
hans en grietje vond ik persoolijk niks , is wel leuk als je onder de 18 bent . hollywood is erg gezellig , heeft ook een teras . en tursme 35 is ook mijn favo . hoop dat je genoeg info hebt .
groetjes
yvonne
Café Hollywood ligt boven de Turisme 35 !!!
Adios
R.Heynen
Barkeeper turisme 35