Ik heb al van alles geprobeert via internet maar tot nu toe heb ik nog geen bedrijf kunnen vinden. wie kan mij hierbij helpen of heeft tips,gaat voornamelijk om inboedel.
Alvast Bedankt!![]()
Ik heb al van alles geprobeert via internet maar tot nu toe heb ik nog geen bedrijf kunnen vinden. wie kan mij hierbij helpen of heeft tips,gaat voornamelijk om inboedel.
Alvast Bedankt!![]()
hallo,
ik zocht ook een bedrijf dat voor mij goederen (tweedehandskledij, speelgoed en schoolgerief) kon meenemen naar Marokko.
Op Kapaza (zoekertje 12879554) staat een aanbieding.
groetjes
martine
Hoi Martine
Bedankt,maar kun je mij ook vertellen onder welk rubriek het staat?
Groetjes
bij zoeken: “transport marokko” ingeven en dan kom je er wel.
groetjes,
gevonden: jobs->koeriersdiensten
Hallo,
Sommige goederen kan je ook met een gewone reizigersbus van een marokkaanse busmaatschappij laten vervoeren. Er moet dan wel iemand in Marokko ter plekke zijn die de goederen in ontvangst kan nemen.
Ken je ook de prijs voor het vervoer met reizigersbussen?
Ik ken iemand die om de zoveel tijd heen en weer rijdt. Hij neemt spullen mee en terug voor de “locals” in nederland zeg maar. Dit doet hij met een ruime bus en hij doet goede zaken. Als je interesse hebt, laat het maar weten.
Gr
Ja heel graag zelfs,dus alle informatie is welkom,misschien kan je mij een pm sturen.
met een reizigersbus vanuit Brussel kost het zo’n 100 euro voor 50kg
Ik ga regelmatig naar marokko, en ik neem ook spullen mee van andere mensen, contacteer mij en we zullen het eens bespreken
Hallo ik ben misschien diegene die jullie zoeken. Mail me maar ik ga 2x per maand naar marokko met goederen.
hallo.
heeft misschien tl nummer ?
want ik wat sturen , wat kost Turk tas grote en de kleine ?
mvg
ouala
Deze persoon woont is belgie en gaat regelmatig naar Marokko
0032498402639 of 00212661957488
Je kunt het hem vragen
Blijkbaar komen de personen die ik tot nu toe heb gesproken alleen in het noorden van Maroc.
Is er ook iemand die in Marrakech komt?