Hallo,
De reden van me vraag is dat ik denk om naar Egypte te gaan met vakantie deze jaar en heb op deze site goedkope apartementen gezien in luxor en ook trips wou weten of iemand de eigenaar van deze site ken, je kunt hem zien op het site bij about us wil weten of hij te vertrouwen is want we gaan met 2 vrouwen daar naar toe en voor het eerst dus graag jullie reactie.
Groetjes Esde
Hi Irm bedankt voor het reageren ja en nee de reden van me vraag is omdat ik de eigenaar via een chat site heb leren kennen al een tijdje en willen we met vakantie gaan maar wou weten of het waar is alles wat hij zeg hij nodig me uit om te komen kennis te maken met hem en dat hij zelf me ticket betaal voor zodra ik kan komen en me vriendin ga met me mee maar ik en haar zouden haar ticket samen kopen zodra ik niet alleen gaat wou meer over hem weten als iemand hem ken wegens zoveel rare dingens die ik hoor van mannen van egypte gr Esde
Dank u wel Irm ga gelijk kijken gr Esde
Hij zelf heb ook een fb profile maar wil niet dat hij weet dat ik dingens over hem ben aan het vragen
Heb het adres van hem zelf gekregen omdat ik ook niet zo vertrouwd ben ik in onderzoek ik skype met hem en hij bel me ook af en toe hij zeg dat hij ook en tijdje in londen heeft gewoond dus weet het echt niet of het waar is gr Esde
Ok ga kijken hoop dat ik wijzer wordt want eerlijk gezegd ben niet zo goed in deze dingen hahaha en hij had een mooie smoesje over de coments dus zo doende
Owww ok dank u wel Irm nee ben antiliaan maar woon al 25 jr al hier