Egypte waar???

Ik wil deze na-zomer graag met een paar vrienden twee weken naar Egypte. We weten nog niet precies waar, en we zij op zoek naar een ruime accommodatie of een kleine Villa.
Ik heb een paar sites gevonden die wel iets leuks en moois aanbieden

Kann iemand mij een paar tips geven waar ik het beste heen kan gaan, wat daar te beleven is, en of iemand ervaring heeft met deze Sites.

al vast bedankt.

PS. we zijn niet de beste vakantie-planners :wink:

Check op homelidays.nl of op www.redsea-homes.com of redsea-living.net

het is maar wat je zoekt; oude cultuur? dan moet je niet naar het strand gaan.
alleen een andere cultuur met zon en zwemmen ; dan kun je overal aan de kust terecht
Oud spul vind je aan de Nijl en in Luxor kun je je dan zeker een week vermaken, daar zijn ook appartementen te huur. Evenals Aswan maar ik weet niet of je daar direct naar toe kunt vliegen?
Ik weet niet echt een concreet adres maar zie op de facebookwebsites uit Luxor diverse appartementen te huur. Idem voor Cairo.

Ik boek zelf altijd vlucht los en hotel of andere slaapplek via internet in Egypte; hier een website van Nile Valley in luxor : het hotel vond ik prima , de appartementen ken ik nog niet:

http://www.nilevalley.nl/de_Appartementen_van_het_Nile_Valley_Hotel.html
veel plezier; toeristen zijn zeer welkom in Egypte ; in Luxor zijn ook vele prijzen verlaagd daardoor
In Alexandrie ( als je daar ook aan denkt); kunnen vrouwen niet op het openbare strand in bikini