Wie kan mij helpen?

Hi allemaal,

Ik ben nieuw op dit platform dus ik heb geen idee wat voor mensen hier allemaal op zitten maar ik heb een vraag! Ik ben op zoek naar een studentenwoning in Kaapstad, aangezien ik daar stage ga lopen over een paar maanden. Wie kan mij helpen aan een leuke studenten accommodatie?

Heeft iemand tips of beschikbare accommodatie? Ik heb wel gekeken op een aantal websites, onderander op SRA, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Liefs,
Nikki

Hallo Nikki, op dit forum, zitten reizigers of aankomende reizigers door Zuid Afrika of mensen die er wonen. Dus genoeg expertise aanwezig.

ja accomodaties voor je stage. Lijkt me voor de hand, dat waar je stage gaat lopen, dat zij je kunnen helpen?
ik kan je helaas niet helpen, hopelijk wel iemand anders.

Hallo Nikki,

Wat leuk dat je de kans krijgt om in Kaapstad je stage te lopen. Het is een enorm leuke stad om te wonen. Wanneer ga je die stage beginnen? Tijdens de wintermaanden (in Zuid Afrika) is het namelijk wat makkelijker om een kamer / studio te vinden dan tijdens de zomermaanden. Je kan altijd eens de vraag stellen op de volgende facebook groepen, ze zijn vrij actief en daar zal het wel lukken.

Succes!