hallo allemaal,
ik heb een vriendje in duitsland, nou wil ik hem een lief briefje schrijven, dat vind ik wat persoonlijker dan een smsje maar ik kan echt geen woord duits schrijven. is er iemand die mij kan helpen?? zou ik echt heel erg op prijs stellen!! of is er iemand die tips heeft over vertalingen!! alvast heel erg bedankt! ohh ja hier volgt mijn briefje…
lieve alp,
ik hoop dat alles goed met je gaat? hier in holland is het koud en ik mis je erg!! ik verheug me erg op oudjaarsavond, want als alles goed gaat kunnen we dat samen vieren! mijn vriendin gaat dezelfde periode naar istanbul, misschien vind je het leuk om het met zijn allen te vieren? ik kijk er erg naar uit om deze speciale avond met jou door te brengen! misschien als het kan blijf ik tot je verjaardag, 11 januari, ik hoop wel dat jij dan ook twee weken vrij kan krijgen want dan kunnen we samen istanbul bekijken. ik weet dat 2 maanden wachten op elkaar best lang is maar ik beloof je dat het het wachten waard word!! ik hoop dat je mij af en toe een briefje of e-mailtje stuurt, want dat vind ik erg leuk! lieverd tot gauw dikke kus joyce