Hoi!
Ik ben Loes, een 32-jarige avontuurlijke, enthousiaste, gezellige jongedame.
Aanstaande dinsdag vertrek ik voor een aantal weken naar Zanzibar om vervolgens door te reizen naar Zuid Afrika en Namibië.
Ik verwacht eind augustus in Zuid Afrika aan te komen. Hoe en wanneer ik doorreis naar Namibië weet ik nog niet. In ieder geval zal ik ook weer terugreizen naar Zuid Afrika om medio november vanuit Johannesburg naar NL terug te keren.
(ik heb reeds 5 maanden Kenia, Tanzania, Zambia, Zimbabwe en Botswana achter de rug. Zanzibar ben ik al 2 keer eerder geweest en ga ik lekker een aantal weken heen om te relaxen).
Niets aan mijn reis is verder vastgesteld of gepland, dus als iemand dit leest die zich dan ergens in deze buurt bevindt, is er wellicht een mouw aan te passen. Ik hou van spontane acties, dus waarom ook niet in Afrika!
(NB: ik zoek dus niet een reisgenoot voor de hele periode, maar om onderweg wat tripjes mee te doen. Denk bijvoorbeeld aan een bezoek aan Robbeneiland, de Tafelberg, paar dagen Johannesburg of Kaapstad, een wijnstreek, museum, festival, dagje strand etc. Kan eigenlijk vanalles zijn). Het is altijd super om tussentijds informatie en leuke dingen uit te wisselen!
Ik ben benieuwd!
Groetjes,
Loes :dag: