in spanje is het leven goed en je hebt hier lekker eten maar toch mis ik de frikandellen kroketten en kaas coufles drop en andere nederlandse producten ik woon in san fernando cadiz wie helpt mij hoe of waar kan ik die producten hier krijgen op een goede manier al vast bedankt voor jullie hulp en groeten jeffrey
Hoi! Ik heb zelf ook in Andalusië gewoond, en je kunt eten zoals frikandellen en kroketten gewoon in de supermarkt kopen hoor!
hoi wij zijn net terug van almeria maar bij de lidl liggen ze in de vriezer groetjes marianella
Originally posted by jeffrey@10-01-2004, 14:00:05
** in spanje is het leven goed en je hebt hier lekker eten maar toch mis ik de frikandellen kroketten en kaas coufles drop en andere nederlandse producten ik woon in san fernando cadiz wie helpt mij hoe of waar kan ik die producten hier krijgen op een goede manier al vast bedankt voor jullie hulp en groeten jeffrey **
Probeer de supermarkt eens… ![]()
Kijk eens op http://vannederlandnaarspanje.startbewijs.nl/ daar staan links op waar je in Spanje Nederlandse producten kunt kopen.
Kan me voorstellen dat je al die dingen daar heel erg mist. Zou er ook niet zonder kunnen hoor ![]()
Maar kun je dat soort dingen daar niet gewoon in de supermarkt kopen, nee?
Groetjes, Diamond
Tegenwoordig kun je bij de meeste islamitische winkels ook frikandellen kopen ze zijn dan wel een beetje anders maar ze smaken en naar mijn mening niet slechter. Ze zijn in ieder geval alleen van rundvlees dus kan je ook wel weer als een voordeel zien. en anders heb je misschien al op de site van vincent food gekeken