Hello,
Ik wil wat ervaringen horen over reizen door Sicilië met de camper. Of in de zomer ofwel erbuiten. Overnachting in campings of camperplaatsen of gewoon vrij.
Bert
Hello,
Ik wil wat ervaringen horen over reizen door Sicilië met de camper. Of in de zomer ofwel erbuiten. Overnachting in campings of camperplaatsen of gewoon vrij.
Bert
Hoi Bert,
Hebben jullie de camperreis nog gemaakt in sicilie? Heb je misschien ervaringen?
Hello,
Ja onze reis was heerlijk, Sicilië is ideaal om met camper te reizen.
Als je mij jouw email geeft stuur ik je mijn verslag.
Groet,
Bert De Bruyne
Goedenavond Bert,
Mijn e-mailadres is: dannienelle@hotmail.com
Alvast vriendelijk bedankt voor het versturen van uw verslag. Ik ben zeer benieuwd!
Groeten,
Danielle But
jullie verslag rondreis met de motorhome door sicilie zou ons zeker helpen voor onze vakantie dit jaar albert.schouttetens@telenet.be bedankt alvast
zou je mij ook de informatie kunnen doormailen, ben zelf deze zomer erg geïnteresseerd om met de mobilhome richting sicilië te trekken.
johan@vanstaeyen.be
gr
Hai, wij gaan ook op vakantie naar Sicilie, 2,5 week touren, zou ik ook jullie verslag kunnen krijgen? Alvast bedankt Jacq [EMAIL=“pepita1967@hotmail.com”]pepita1967@hotmail.com
hallo wij gaan ook op vakantie naar Sicilie, met de camper zou ik ook jullie verslag kunnen krijgen? Alvast bedankt gr lucas. lucas.huntink@kpnmail.nl
Dag Bert
Kan je me ook je reisverslag doorsturen?
Hartelijk dank
[EMAIL=“lindavdk@skynet.be”]lindavdk@skynet.be