Hallo iedereen!Ik heb al heel veel reiservaring vooral buiten Europa en zo ben ik via vakantievrienden uit Bali terechtgekomen in Asturias, dit is een echt een supermooie provincie in Spanje! Ik verbleef hier 3 weken in de stad Gijón. Asturias bevindt zich in het Noord-westen van spanje en natuurlijk aan de kust! het is nog een heel onbekend gebied voor NL. :vak02:en daar0m ben ik ook druk bezig om dit o.a. te promoten bij touroperators omdat er genoeg te doen en te zien is!en het allerleukste van Asturias is dat je niet veel Nederlanders zult tegenkomen! Er zijn veel Spaanse toeristen(die vanuit het binnenland komen), Portugezen, Fransen en Engelsen.
Ik ga hier deze zomer weer heen voor 1 maand, omdat je vanaf Gijón echt alle kanten op kunt! je kan bijvoorbeeld voor paar dagen naar Biarritz gaan in Frankrijk om te gaan surfen, maar ook naar Porto, er rijden elke dag bussen erheen!
Wie lijkt het echt fantastisch om eens een heel ander deel van Spanje te ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten en de bekende Sidra proeven??