wie heeft er nog argentijnse pesos over?

wij gaan half oktober naar Argentinië en willen vast wat pesies (ipv euries) bij ons hebben. Wie o wie?

Kijk even naar deze post Elfje9

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=99708

Met de waarschuwing erbij dat er veel vals geld in omloop is.
Daar wil ik dus absoluut niet mee zeggen dat Stres die in z’n bezit heeft, maar veel mensen herkennen het niet.
Dus het is aan jou.
Let er goed op dat er een serienummer opstaat, watermerk, op briefjes van honderd staan ook van die braille puntjes volgens mij, hoeveel weet ik niet meer, en een zilveren “streep” op de scheiding van het plaatje en het witte gedeelte.
Misschien dat Jack en Jan hier meer over kunnen vertellen?

Suerte

1 like

Alsof Jan en ik weten hoe briefjes van 100 eruit zien, wij zijn maar arme Argentijnen, geen rijke Nederlandse toeristen lol2

Er zit een zilveren strip op de kant waar de beste meneer op staat, in de afbeelding, aan de linkerzijde. De strip is opgedeeld in gelijke stukken, met om-en-om $100 erin gedrukt. Verder goed letten op serienummers. Als deze dezelfde zijn (duh) of op elkaar volgend, dan heb je grote kans dat er iets aan de hand is. Het watermerk staat in het witte gedeelte.

1 like

had ik ook al gezien, maar had er geen goed gevoel bij. trouwens, hij is ze al kwijt, stelt hij.
Dus dat wordt gewoon de flappentapper op Ezeiza…