Hoi Allemaal,
Ik heb 3200,- Argentijnse Pesos over. Wisselkoers Websites zeggen 525,- waard. Ik wil ze wel wegdoen voor 420,- Euro. Das toch ff lekker 20% korting. Wie maakt me los ![]()
Gr Marcel
Hoi Allemaal,
Ik heb 3200,- Argentijnse Pesos over. Wisselkoers Websites zeggen 525,- waard. Ik wil ze wel wegdoen voor 420,- Euro. Das toch ff lekker 20% korting. Wie maakt me los ![]()
Gr Marcel
In wat voor coupures? Kan je een fotootje plaatsen?
2 briefjes van 1000 en 12 briefjes van honderd.
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik een foto hier aan toe moet voegen die ik met m’n smartphone maak.
Als je een email adres hebt stuur ik het wel even door.
Gr marcel
Mijn schatje heeft even geholpen (lekkere digibeet of niet?) dus hier alsnog het fotootjes.
Gr Marcel
briefjes van 1000 zijn niet meer geldig!!! Zijn ze wel Argentijns?
die van 100 zien er zo te zien op de foto wel echt uit, maar kunnen ook vals zijn.
er moet een zilveren stippelstreep zijn verticaal op het gedeelte van wit naar bedrukt, een watermerk op het witte gedeelte en een cijfercode, die er wat mij betreft ook ietsje anders uitziet, maar ik heb geen briefje van 100 hier liggen thuis op het moment. Dit alles is niet goed te zien op de foto.
Digibeet zou kunnen, maar analfabeet lijkt me sterk. Dus dit is in mijn ogen dus gewoon poging tot oplichting. Ik neem tenminste aan dat je wel even op je briefjes gekeken hebt en ze daarom zo hebt gevouwen dat “Banco Central de Chile” niet leesbaar is? En dit was dus precies de reden waarom ik vroeg om fotootjes en coupures. De honderdjes zijn Argentijns, maar die van 1000 zijn welgeteld EUR 1,60 waard.
lol2
Poging tot oplichting ??? Flipsen is waarschijnlijk een paar keer te veel “genaaid” in zijn leven dat hij gelijk over oplichting begint. Vergissen is menselijk flipsen. Ik had die briefjes nog liggen en inderdaad niet goed gekeken. Als ik de boel had willen flessen had ik waarschijnlijk niet dat fotootje geplaatst waar het overduidelijk te zien is of wel/
Die mooie chileense briefjes van 1000 zal ik op mijn prikbord hangen met een mooie herrinering aan flipsen.
Sorry voor het ongemak lieve mensen. De argentijnse pesos mogen er wel nog uit. Maar eerlijk gezegt ben ik bang dat de meeste mensen nu ook een beetje twijfelen dus die zal ik maar bewaren voor als ik er weer eens ben.
@flipsen… Ik hoop voor je dat je het vertrouwen in de mens weer in beetje terug krijgt want compleet paranoia door het mooie leven wandelen is toch eigenlijk ook maar niks.
Gr marcel
We hebben het hier al een paar keer meegemaakt Marcel, dat er mensen vals geld aanboden, of ze het wisten of niet laat ik in het midden. Maar om Flipsen nou paranoia te noemen gaat een beetje te ver. Hij als beheerder van dit forum voelt zich wat sneller verantwoordelijk dan een gemiddeld forumlid hier. Maar ik geef Flipsen gelijk dat het een beetje vreemd is dat als je een foto maakt, juist om de briefjes goed te laten zien, ze juist opgevouwen fotografeert.
Hoi,
ik wil u alleen aanraden, om de briefjes van 100 niet te bewaren, ivm hoge inflatie van de argentijnse peso. Met een paar goede foto’s raakt u ze nog wel kwijt, of misschien kan een geinteresseerden langskomen, en persoonlijk de briefjes bekijken.