Ik zit er aan te denken om voor langere tijd vrijwilligers werk te gaan doen in Zuid Amerika. Wat en waar weet ik nog niet omdat ik simpelweg niet weet wat er allemaal mogelijk en hoe het werkt.
Heb jij ervaring met vrijwilligerswerk ? Mail dan naar onderstaand adres !
Ik hoor graag ervaringen zodat ik me kan orienteren en te weten kan komen wat er mogelijk is.
Vrijwilligerswerk is overal te vinden in Zuid Amerika. Alles wat je eventueel zou willen doen om een handje te helpen word er wel aangeboden. Als je iets wilt doen op je eigen vakgebied is dat ook vaak wel mogelijk. Zelf heb ik een jaar in Ecuador gezeten en vrijwilligerswerk en werk gedaan in Quito. Ik heb een behoorlijke lijst verzameld van vrijwilligerswerk in Ecuador, op allerlei gebieden, in veel verschillende plaatsen. Neem anders even een kijkje op de website www.ecuadorreizen.nl. Dan kom je vast wel op wat leuke ideeen!
Kijk eens op www.skib.nl. Misschien kunnen wij - Stichting Kinderen in Bolivia - helpen via onze contacten in Bolivia (mn omgeving Cochabamba). Kost je niets.
**Wat kan je van ons verwachten? **
INFO
Þ over wat vrijwilligerswerk in Bolivia inhoudt, wat kan je er van verwachten en wat niet
Þ over het land en de mensen die er wonen
Þ over het reizen er naar toe, en het reizen in het land zelf
Þ over de projecten en organisaties waar wij contact mee hebben
BEMIDDELING
Þ in het vinden van een project dat bij jou past, hetzij bij onze projecten hetzij projecten van anderen (waar wij contact mee hebben)
Þ in het vinden van woonruimte, bij mensen thuis of elders ONDERSTEUNING
Þ bij problemen in Bolivia zelf door onze Nederlandse medewerkster die daar woont
Þ bij het plannen
Þ financieel; bij de aanschaf van les en of spelmateriaal wat ten goede komt aan de projecten en die je helpen met de dingen die je daar wilt doen