Wie gaat wanneer ?

ik bedoel maar. Wij zijn geen homo’s, wij zeggen eerlijk wat wij van elkaar vinden

vooral links ook hea

Kees jij weet best dat hij een hele mooie jongen is! Het is gewoon zeer betreurenswaardig dat hij op die foto een spastische houding aanneemt.

de foto werd ook op het verkeerde moment genomen inderdaad. De jongen heeft een uitstraling waar je u tegen zegt en kan veel van de meisjes in het kuuroord Blanes verleiden met zijn stralende ogen

Daarnaast is zijn muzikale aanleg ongetwijfeld onweerstaanbaar voor het vrouwelijk schoon. Als we daarbij, de moeite die hij voor vrouwen doet, nemen, lijkt het me logisch dat er geen vrouw veilig is voor het nageslacht van Casanavo.

wat kunnen we het toch weer mooi verwoorden. Je weet toch ook dat mijn inspanningen tot het uiterste gaan om zijn muzikale aanleg ook te bereiken.
Ik zal nooit aan deze heer kunnen tippen.

Gecombineerd met mijn vibrerende stembanden, zullen we trachten zijn muzikale geweld te overtreffen. Ooit zal het ons lukken Kees. Ooit…

wij zijn een betoverende combinatie Noiseandkisses

Hahaha dat wil ik horen :wink: misschien worden jullie wel beroemd en zetten jullie een hele zangcarriere op in blanes

En dan zyn wy jullie 1e fans "(6)

jezus dit is echt kansloos

mooi zo, fans kunnen wij altijd gebruiken

Ja Simoontje & ik wel, en nog 4 andere vrijgezellen :wink:

Die eerste twee foto’s kan ik niet zien:mad:

Maar deze wel… Nice (A)

Gjadvere damme stelletje flikkers

Mag je als man geen mening hebben over een andere man zijn uiterlijk? Wat oppervlakkig! Dat is echt zó 2005.

Enne… dank je JennyMindTricks (K)

je haalt de woorden uit me mond, zo 2005!!!

Kevin, doe je aan een teamsport?

hahaha (Y) jullie hebben helemaal gelijk :wink:

Uh ja ik doe aan een team sport ja,
en zo 2005 slaat nergens op want ik zeg dat ik jullie nu flikkers vin en het is nu 2006 het gaat er neit om uit welk jaar t komt maar om het idee