wie gaat op korte termijn met de auto naar spanje

hey eigenlijk zouden jullie gewoon eens mijn profiel moeten lezen,dan weten jullie wat ik heb en dus mis,iemand die raad weet?ik heb dus een vrijstaand huisje zonder buren in picassent valencia,koud water nieuwe douche[koud water dus]en stroom via een generator,als iemand van rust houdt,relaxing,bbqen en misschien een leuke vent alleen is ,let me know:vak02::wereld::cheer2::cheer2::cheer2:

Misschien kun je ook even een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum? :slight_smile:

,

Dane, mooie avatar heb je nu. Maar er wordt volgens mij geen reisgenoot, maar partner gezocht door Lieveta.

Heeft hij al gedaan of iig contact opgenomen

Ook daar wens ik hem natuurlijk al het succes mee. :wink:

Ik zie nu dat hij inderdaad heeft gereageerd op een eerder topic, maar wellicht helpt een eigen topic eerder aan een reisgenoot (en/of partner).

Via Wereldwijzer app

k snap helaas niet zo goed het dit hier werkt

In het Reisgenoten Forum kun je een nieuw onderwerp starten. Dit doe je dan door op de button “Nieuw Onderwerp” te klikken.

jammer dat hier in de derde vorm gesproken wordt alsof ik er niet bij ben,erg jammer,maar goed,k zoek dus geen partner gewoon een leuke tijd met een fijne vent

Hoe moeten we dan anders schrijven, u in Spanje ,ik op Bali, Danechka Nederland, we zitten toch niet samen aan de koffie gezellig te babbelen.

maakt het wat uit dat de een ergens anders zit dan bij elkaar,moet je daarom praten alsof ik er niet bij ben of iets niet lees??wat een raar gedoe hier zeg,klotesite en klotevolk blijkbaar

Ik heb een paar keer ook gewoon rechtstreeks op je geantwoord. Aangezien paulana een reactie plaatste, heb ik hierop gereageerd. In de jij-vorm reageren zou ik dan zien alsof ik op jouw antwoord, terwijl dit niet het geval is. Mijn excuses als het verkeerd overkwam, dit was niet de bedoeling.

Dank u wel voor deze hartelijke reactie

Nee dat blijkt , maar schelden doen en lezen we niet graag meneer " Lievetattoo" .
Wel geven we informatie voorzover het gaat, en in de 3de persoon alsof iemand er niet bij is of mee leest ? Het is maar net hoe u dat leest.