Ik ben Maartje en ik wil graag de hele maand januari doorbrengen in India. Eerst twee weken in het noorden, en vervolgens twee weken in het zuiden. Ik ben op zoek naar iemand die enthousiast is, sociaal is en houdt van andere culturen. Mocht het niet goed klikken, of wil de een ergens langer blijven dan de ander, dan kunnen we altijd nog apart doorreizen. Als je me wilt mailen, kan dat. Stuur je mail naar maarrrtje@yahoo.com. Groeten Maartje
Hoi Maartje,
Ik las onlangs je advertentie op www.wereldwijzer.nl
Enige tijd geleden heb ik onderstaande advertentie geplaatst. Zoals je ziet wil ik dus half januari in het zuiden beginnen en dan rustig aan omhoog naar het midden (pakweg Hyderabad - Aurangabad –> Ellora en Ajanta - Mumbai)
Ik ben drie keer eerder in vooral Zuid India geweest. Begin 1998, 2000 en 2001. En ik vind het zo’n fascinerend land dat ik nu dus weer wil.
Ook deze keer wil ik het rustig aan doen, geen overladen programma. Bovendien alles zelf ter plekke regelen, dus geen georganiseerde reis.
Niet extreem low budget, zo’n beetje tussen low en medium klasse hotels in (goede verzorging van jezelf is daar echt nodig).
Hoewel ik al wel een beetje een idee heb waar ik zoal naar toe wil, dat verandert toch weer iedere keer als ik er mee bezig ben.
Wil je meer weten mail me dan. Ben ook benieuwd wat jouw plannen zijn.
Groeten,
Roel
Hallo
Ik ga in januari ook naar India, begin mijn reis echter in Mumbai. Ik twijfel nog of ik eerst van daaruit naar Rajasthan zal gaan of meteen richting zuiden. Verder wil ik het ook lekker op mijn gemak gaan doen. Ben van plan een aantal maanden in India te blijven en daarna verder naar Thailland. Lijkt me leuk te horen wat verder jullie plannen zijn!
Groeten Maud