Deze zomer ga ik de eerste drie weken van augustus naar Thailand.
Wie gaat dan ook naar Thailand?
Niet dat ik op voorhand op zoek ben naar een reisgenoot voor de vakantie, maar het lijkt me wel leuk om de voorpret te delen. Wie gaat wat bezoeken? Waar loop je tegenaan. Tips etc. En wie weet… ontmoet je elkaar daar wel.
Hi Manon, Ik ga 29 juli -21 augustus in mn eentje backpacken in Thailand. Wordt mn allereerst backpack avontuur en eerste keer alleen reizen, dus best spannend! Ik boek alleen een hostel voor de eerste dagen in Bangkok, waar ik op vlieg. Heb de route die ik wil afleggen wel ongeveer in mijn hoofd maar ik zie ter plekke wel hoelang ik ergens blijf…
Hee Amy! Spannend. Komt nu wel steeds dichterbij . Je kan van tevoren nooit precies zeggen hoe het loopt, maar vooraf toch een soort van route maken van de plekken die je wil bezoeken is wel handig. Waar ga jij heen? Neem je een deel van Thailand of ga je zowel naar Noord als zuid?
Uiteraard zijn jullie beiden van harte welkom om eens bij ons te komen fietsen in Bangkok !
Mochten jullie nog vragen hebben of informatie nodig hebben over jullie reis naar Thailand, laat het weten !
Ik kom 17 augustus aan in Bangkok en verblijf er 2 dagen om daarna naar Koh Samet te gaan. Begin november ga ik weer maar dan wil ik de omringende landen ook bezoeken.