Wie gaat mee genieten in La Roche (Belgische Ardennen) - sportief en hondenliefhebber

Ik ben een studente bedrijfsvertaler-tolk van 21jaar en ik organiseer reeds een lange tijd reisjes voor vrienden maar ook reeds met een groep onbekende van een hondenforum. De reisjes zijn altijd al enorm goed meegevallen , veel plezier en activiteit !!! :slight_smile:

Binnenkort organiseer ik een 5daagse in La Roche, de belgische ardennen , dat ligt vlak bij Durbuy, het kleinste dorpje van belgie!! :slight_smile:
Het is een zeer budgetvriendelijk reisje,zoals altijd, aangezien ik zelf nog student ben en voor alles zelf moet werken. Er kunnen zich nog 2 mensen inschrijven. Leeftijdsgroep maakt voor mij niet zoveel uit, maar laten we zeggen 20 tot 30 jaar. Er zullen 3 honden mee zijn, enorm superlieve en brave honden, een goldenretriever , flatcoat retriever en bernersennen.
Hieronder de praktische info :

Bij deze nodig ik jullie graag uit voor een budgetvriendelijk midweekje in La Roche!!!
Eerst alle praktische informatie :

Wanneer? Zondag 01/04 vertrekken en donderdag 05/04 terugkeren
Waar verblijven? Chalet 195 in La bouverie : http://laboverie195.webs.com/ (Je zal zien honden niet toegestaan, maar daar heeft Sven reeds over onderhandeld en dat is in orde!)
Wat zijn de kosten? hier helemaal onderaan staat de prijsofferte! *
Hoeveel personen? Maximaal 6, (wel personen met max. 1hond)

Wij zijn reeds met 3 die sowieso gaan, er kunnen zich dus nog max. 3 personen ‘inschrijven’.
Om het “eerlijk” te laten verlopen,zullen de plaatsjes toebedeeld worden aan degene die eerst toezegt uiteraard…

Ik zou zeggen, het wordt een supermidweekje tegen een lage prijs!!! :smiley: Ik hoop dat jullie allemaal veel zin hebben… en ben je er deze keer niet bij , geen zorgen… :wink:
Er worden in de toekomst zeker en vast nog zo’n uitjes georganiseerd!!! (Ik weet het, ik heb mijn roeping als reisorganisatrice gemist :-D)

*prijsofferte
Prijzen per persoon : Indien 5 pers. Indien 6 pers.

Huisje 30 25
Elektr./water 10 8,5
Eten & drinken** 30 25
brandstof 8 6,5

TOTAAL 78 65

Vele groetjes
Kimberley Tess en Luna
Sven en Juna