Wie gaat in september naar Suriname??

Ik ben Marina, en vertrek in sept. naar Suriname voor mijn stage, al mijn zaken zijn al afgerond,ik moet mijn bevestiging nog ontvangen en dan ben ik helemaal rond.
Ik las op de forums over Stagehulp Suriname, heel toevallig heb ik mijn stage via die organisatie geregeld.
Het is leuk om te weten of er nog meer mensen in die periode vertrekken, ik zal 5 maanden verblijven.Mijn adres is [EMAIL=“marina86@live.nl”]marina86@live.nl

Ik kijk uit naar de surigangers!

Hai Marina,

Ik ga ook in september naar Suriname. Als stage/afstudeeropdracht voor de opleiding SPH. Vanuit welke opleiding ga jij naar Suriname? En vanaf welke school? Ik vanaf het Windesheim. Zij hebben daar een vast project lopen en daardoor is er gelukkig al een boel geregeld!
Wie weet tot in Suriname! :wink:

Groetjes Paulien

Ik hoop voor jullie dat jullie niet bij Martinair hebben geboekt, deze hebben namelijk per 1 september alle vluchten geannuleerd! Baal er flink van want wij zouden 18 augustus voor 3 weken gaan…

groetjes
Annemiek

Hoihoi,

Ik ga ook in september naar Suriname, ga daar geschiedenis geven voor een paar maandjes.
In principe is hier het meeste ook geregeld, ik ben er aardig klaar voor :slight_smile:
Lijkt me leuk om alvast wat mensen te leren kennen die er in die periode ook zitten, mail / msn gerust (bbarneveld@gmail.com).

Hallo,

Ik ga ook in September voor 5 maandjes, ik ga daar alleen naar toe dus is een hele ervaring voor mij. Het lijkt me leuk om alvast contact te leggen met mensen die ook rond die periode gaan. Dit is mijn e-mail [EMAIL=“Semmy838@hotmail.com”]Semmy838@hotmail.com

Groetjes, Semmy