Wie gaat er ook rond kerst naar Istanbul??

Hallo meiden, mijn vriend woont in bursa en ik wil graag met kerst 2 weken naar hem toe. Nu is mijn vraag reist er nog iemand rond 22 december naar istanbul want misschien kunnen we samen reizen is altijd leuker dan alleen namelijk. Ik hoor het graag!! groetjes marinke

aangepast

wat toevallig! mijn vriend woont ook in Bursa :slight_smile: het is toch niet dezelfde he :stuck_out_tongue: haha
nee maar ik ga ook met kerst erheen waarschijnlijk!
dus misschien… kunnen we samen reizen! ik ben alleen nog niet helemaal zeker dat ik 2 weken ga, misschien wordt het er 1

Ik ga op de nacht van 26 decemeber naar ISTANBUL

wat grappig zeg hoe heet je vriend? die van mij heet sertac! haha zou toch nie dezelfde zijn! anders weten weten we dat ook weer he. we zijn nu aan het proberen een visum te krijgen het is dus nog nie helemaal zeker of ik ga alleen als hij de visum nie krijgt!

haha dan is het een andere gelukkig! mijn vriend heet fatih, zou ook wel erg stug zijn aangezien ik 2 maanden non stop bij hem was :tongue:
maar wil hij hierheen komen anders? of bedoel je visum voor jou? want die kan je toch altijd krijgen

nee hij wil hierheen komen dus heb net de uitnodiging verstuurd dus ff afwachten! leuk zeg wanneer ben je 2 maanden bij hem geweest?

deze zomer, ik heb daar gewerkt :slight_smile:

maar leuk dat hij misshcien hier heen komt zeg!
Heb jij hem ontmoet op vakantie of ook met werken oid?

ben je toen 2 maanden in bursa geweest? en kon je makkelijk werk vinden? jah ik heb hem vorig jaar op vakantie ontmoet maar eerst waren we gewoon vrienden en nu helemaal in love! en jij? hoe heb jij hem ontmoet? heb je misschien ook msn?

nee ik heb niet in Bursa gewerkt, hij is daar in de winter bij z’n familie maar in de zomer woont hij in het zuiden, daar heeft hij zelf een huisje dus daar heb ik gewerkt.
Ik heb hem met werken ontmoet, toen ik aankwam kwam hij me van het vliegveld ophalen en toen was het liefde op het eerste gezicht om het zo maar te zeggen :tongue:ik heb msn ja, ik stuur ej wel even privebericht geod? zet m liever neit zo hier neer.