Wie gaat er nog meer naar Thailand 5 okt 2011?

Hoi iedereen. Ik ben Remon 37 jr en zweminstructeur van beroep , dit wordt mijn eerste backpackreis, 3 weken kris kras door thailand. Ben heel erg benieuwd wie er nog meer vertrekt op 5 okt naar BKK thailand. Vertrek vanaf Dusseldorf. Plan is om 2 dagen in bangkok te blijven en richting het noorden te trekken, via bezoek aan bridge river kwai, watervallen bekijken en dan de trein naar Chiang Mai. En daarna zie ik wel verder… Wie gaat dit nog meer doen??? En waar kan ik het beste overnachten de eerste nacht in BKK?

Vr gr Remon

Hoi Remon , ik ben Yvo ( ook 37 jaar ) en ga maandag 3 oktober samen met een vriend naar Thailand. Wij blijven ook twee dagen in Bangkok en zitten in het Khaosan Palace hotel op Khaosan road ( op aanraden van een collega )
Hierna gaan we ook via kanchanaburi ( Pong Pehn Guesthouse ) richting Chiang Mai om daarna van 15 tm 17 okt. mee te gaan met de Gibbon Experience in Laos. Op 19 okt. vliegt die vriend van mij weer terug naar nederland en blijf ik zelf nog tot 5 november in Thailand, wat ik dan ga doen staat eigenlijk nog open , misschien richting Cambodja of het zuiden van Thailand. Als je nog een reisgenoot zoekt voor de periode van 20 okt tm 26 okt , dan kunnen wij misschien wat afspreken.

Veel plezier toegewenst alvast voor je vakantie.

Groeten,

Yvo Reiken

Beste alletwee,

Ik ben een 27 jarige vrolijke meid en kom 27 oktober aan in Bangkok en heb ook nog geen plannen, behalve dat ik tot en met de 30ste zeker in Bangkok ben en daarna richting het zuid/oosten vertrek(ik denk Koh Chang). Mochten jullie daar rond die tijd in de buurt zijn lijkt het me erg leuk ergens af te spreken!!

Groetjes, Lin

Hoi Lin ,

Ik lees je bericht net ( ga over een uurtje al de deur uit , richting bangkok >>>:) , lijkt mij leuk om daar wat af te spreken. Als ik aankom koop ik
een thaise simkaart en zal ik dit forum wel in de gaten houden , zodat we wat kunnen afspreken.

Groetjes, Yvo

Ik heb net 3 dagen Bangkok er op zitten. Ik zat in Ballys Studio Suites, ongeveer 30 euro per nacht. Zit bij sukhumvit 20. Niet echt dichtbij backpackers gebied… Wel dicht bij soi cowboy en 5 minuten van Cheap Charlies bar, q-bar en The Nest (allen op sukhumvit 11).

Erg veel gezien. Vooral kijken of je met de scooter taxi kunt. Die zijn sneller en vaak goedkoper dan de tuk tuk en zeker dan de normale taxi. En een belangrijk zinnetje: “Pang Phai”, wat gewoon betekent “je bent duur”. Dus als ze iets zeggen, het zinnetje en minimaal 60% van de prijs er af. Mooi onderhandelen…
Andere tip: als je toch met de tuk tuk wil, neem dan de tuk tuk met gele kentekenplaat. Die zijn van de overheid en dus goedkoper!!!

Ik zit nu in Koh Samui en vertrek over 2 dagen naar Koh Tao om te gaan duiken.

Heel veel plezier in ieder geval!!!