Hoi,
Heb jij (m/v tussen de 25 en 33) zin om in juli een paar weken met mij naar de zon te vertrekken??
Waar naartoe maakt me niet zoveel uit, als er maar zon en gezelligheid is! Ik ben niet iemand die graag naar een all-inclusive hotel afreist of in een super toeristisch gebied wil vertoeven, maar een beetje uitgaansleven is zeer zeker gewenst!
Verder ben ik graag sportief bezig (natuurlijk niet de hele dag), vooral volleyballen op het strand heeft mijn voorkeur. Daarnaast de omgeving wat verkennen en wat cultuur opsnuiven en verder heerlijk op een terrasje wat eten en onder het genot van een lekker wijntje de leuke dingen van de dag nogmaals beleven!
Lijkt het je wat? Ik hoor graag van je!
Groeten
Zerry
Hallo Zerry,
Ben ondanks de zon hier ook nog op zoek naar een reismaatje in juni Juli. Onverwachts heb ik 6 weken vrij (door nieuwe baan) en dat begint al op 18 juni tot eind juli!!! Hoe sta jij eventueel tegenover vakanties a la shoestring…en hoe ver wil je gaan? Ik wil namenlijk naar een ver zonnig land met wat avontuurlijke mogelijkheden. Wil het allerliefst naar Kenia /Tanzania en luieren op Zanzibar, maar reismogelijkheden zijn niet ideaal. Wat zijn bv jouw ideeen?
Gr Miriam (29)
Hoi Miriam,
Klinkt niet verkeerd 6 weken vrij, lekker!
Ik heb net mijn tuin een opknapbeurt gegeven, dus het zit er helaas voor mij niet om een verre reis te maken. Ik zit zelf meer te denken aan Frankrijk, Spanje, Griekenland o.i.d. zonder een echte vaste indeling. Gewoon dingen ondernemen waar je op dat moment zin in hebt en geen verplichtingen.
Heb jij al vaker via deze site een reismaatje gevonden?
Groeten
Zerry