Hallo allemaal,
Medio april/mei zal ik vertrekken naar Spanje. Ter plekke ga ik op zoek naar werk.
Mijn “onrustige” bloed heeft er voor gezorgd dat veel heb gereisd en iedere keer weer de drang heb om de wijde wereld in te gaan. Op zoek naar avontuur en het ontmoeten van nieuwe mensen zijn mijn drijfveren.
Backpacking heb ik veel gedaan echter dit maal wil ik met de auto gaan en zien waar de 4 wielen mij naartoe rijden ![]()
Zeker is dat ik voor langere tijd ga…
Wat ik zoek ?
Ik zoek iemand die deze “drang” herkent, en niet gebonden is door materiele of emotionele zaken en het gevoel vrijheid goed weet te omschrijven…
Iemand die nog impulsief beslissingen kan nemen en uitdagingen en avontuur niet uit de weg gaat…
's-ochtends opstaan en niet weten wat een nieuwe dag brengt en juist daar van genieten.
Low-Life gecombineerd met de nodige luxe… kamperen is je niet vreemd.
Ikzelf, man en avontuurlijk ingesteld zoekt iemand die dit verhaal aanspreekt.Man of vrouw is niet belangrijk, belangrijker is het dat je vrij wilt zijn en deze toch wel grote stap durft te nemen.
Indien je vrouw bent is het natuurlijk prettig als jij niet achter iedere kerel een seriemoordenaar vermoedt…
Interesse ? mail mij gewoon ![]()