Ik heb ook grote reisplannen, maar zou het gezellig vinden om wat gezelschap te hebben. Mijn plan is om rond april/maart (of iets eerder of later, nog lekker flexibel) voor een aantal maanden naar brasil te gaan.
Ik wil vrijwilligerswerk doen in een (christelijk) weeshuis. Ikzelf ben 23 jaar. Heb je ook zulke plannen, misschien kunnen we dan samen gaan.
Hoi Margriet!
Ik wil ook vrijwilligerswerk gaan doen in Zuid-Amerika, waar, dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit, dus Brazilie zou goed zijn. Heb je ondertussen al iets geschikts gevonde en zo ja, wat voor werk en bij een (christelijke) organisatie? Mijn eigen plan was om vanaf half maart te gaan en dan tot juli ongeveer. Ik ben benieuwd, dus als je me ff terug zou willen mailen zou leuk zijn! Ik ben trouwens iets jonger dan jij, nml 21 jaar, maar ik weet niet of je dat een probleem vindt? Groetjes Corine
Moet nog even plannen wanneer ik echt vertrek, maar wil rond febriuari gaan. Nog geen mensen gevonden die mee gaan nee…verder ben ik niet echt een carnavalsmens, dus dat zit er voor mij niet in.