Wie gaat er mee werk zoeken in Spanje?

Dag zonzoekers!

Ik ben het zoeken via internet zat…ik ga gewoon met m’n CV naar de Spaanse Costa!

Een paar daagjes hard op zoek naar een baantje in de Spaanse zon!
Lijkt het je wat, ben je serieus op zoek naar werk in Spanje(dus niet op zoek naar vakantie of weet ik veel wat…) en heb je zin om samen met mij(en e.v.t. anderen) op zoek te gaan?

mail me dan, henrieke83@hotmail.com

Groetjes en tot snel, Henrieke

hallo henriek
heeft dat iets opgeleverd,ben namelijk ook op zoek via internet naar een job in spanje,en wil er gaan wonen,als het bij u gelukt is kunt ge dan iets laten weten
ik dank u op voorhand
eric en annelies

Hi Allemaal!
Ik ben toevallig ook op zoek naar een baan in Spanje!
Ben wel al in contact gekomen met een Nederlandse man die al vele jaren daar woont en mij wel wil helpen.
Ik ga in december (15t/m22ste) naar de Costa Blanca, om daar werk te zoeken en Het NIEnummer (sofinummer) etc. in orde te brengen en wat zaken uit te zoeken, want ik zou ik 2008 graag willen verhuizen.
Mocht er iemand zin of tijd hebben om dan in december mee naar Spanje te gaan en voorbereidingen voor te emigreren uit te zoeken?? U bent welkom!
Het appartement is al geboekt, de vlucht nog niet.
Ik ben trouwens een jongedame van 24 jaar oud, kom uit Nederland en woon al 4 jaar in België.
Groetjes van Dimfy

Hoi Henrieke!!

Ik hou me warm aanbevolen!! Heb je ondertussen al wat gevonden?? Ik ben zelf ook al aan het rondkijken en heb al wat adresjes gevonden!!

Ik ben 21 jaar!!

Mijn mail is [EMAIL=“mandy_ritmeester@hotmail.com”]mandy_ritmeester@hotmail.com

grtzz