:zon: Hoi fijne medemens!
Ik ben, samen met een goeie vriendin, op zoek naar iemand (m/v/groep) die het leuk lijkt mee te gaan naar Taizé in Frankrijk.
Er gaan pendelbussen maar die zijn helaas allemaal al vol, dus het liefst iemand met een auto…Budget-technisch gezien een fijn idee!
Taizé is een internationale ‘gemeenschap’ waar het hele jaar door heel veel jongeren (en ouderen!) komen die graag nieuwe mensen willen leren kennen uit de hele wereld, en daarbij enige interesse hebben in religie/levensbeschouwing/humanistiek/medemens/etc.
We zijn 20 en 23 jaar, studeren in Utrecht en Amsterdam en wat ons betreft wordt het gewoon een week van relaxation, hopelijk met mooi weer :zon02:en leuke inspirende mensen… google het anders ook ff (Taizé), dan krijg je wellicht een indruk.
Hoewel ‘Taizé’ van oorsprong op geloof gestoeld is is het zeker geen ‘voorwaarde’ oid, als je maar van praten houdt en voor allerlei meningen openstaat! Dat is althans mijn uitgangspunt… Zelf geloof ik niet maar het boeit me mateloos dat anderen dat wel kunnen…
Wij zijn er nog nooit geweest maar we verwachten een leuke tijd in de zon met veel nieuwe contacten en inspirerend gedachtes tot gevolg!
Verblijf in Taizé zelf kost rond de E50 voor een week, wij willen graag van 20-27 juli ivm met werk en het gaat om kamperen…
Lijkt het je wat dan horen we graag van je! :zon:
Groetjes,
Lydia
Hoi Lydia,
voordat mijn vakantie begon (v.a. 7 juli) had ik in mijn hoofd dat ik naar een klooster wilde.
- Om tot rust te komen en 2. Om van het roken af te komen.
Ik bleek echt bij te moeten komen van mijn werk (en mijn leven tot dan toe) en nu zijn we
2 weken verder en weet ik eigenlijk nog niet wat ik wil c.q. heb nog niks gepland.
Het bleef maar vaag in mijn hoofd.
Ik stuitte op jouw advertentie hier op het forum.
Het spreekt me aan omdat het dingen combineert die ik zelf ook graag mag combineren.
Ontspanning, maar niet oppervlakkig.
Mooi weer…ja, dan is Frankrijk al gauw een betere keus dan Nederland…,
etc. etc.
Maar goed, misschien val ik allang af als ik vertel dat ik 52 ben. Maar ik ben (nog steeds)
geinteresserd in de dingen waar jullie je kennelijk ook voor interesseren.
Ik kan autorijden, ik heb echter geen auto, maar eentje huren voor een week is natuurlijk
ook mogelijk en dan de kosten (b.v. naar inkomen) verdelen.
Ik heb ook een (enorme) tent, dus dat is ook al geen probleem.
Afijn, misschien is het al lang te laat en zal dit een “losse flodder” blijken. Of vinden
jullie me te oud…Voor de duidelijkheid; ik ben niet ongevoelig voor een vrouwelijke
aanwezigheid, maar ik ben absoluut niet iemand die achter jonge meisjes aanzit.
Ik mag helemaal niet mopperen als het gaat om aandacht van vrouwen, maar dat is
niet mijn insteek om op jouw advertentie te reageren.
(Ach, wat zou het, jullie hebben alles al vast in kannen en kruiken…morgen is het vertek
al;heel veel plezier…)
Met vriendelijke groet,
Jan Verstraten