Wie gaat er mee naar Rajasthan in maart 2011?

Hallo allemaal,

Ik ben Daphne, 27 jaar en ik ben op zoek naar leuke reisgenoten voor een reis naar Rajasthan in maart 2011. Het lijkt me namelijk fantastisch om Holi in India te vieren!

Het liefst zou ik een georganiseerde reis willen doen. Ik heb al veel gereisd in ontwikkelingslanden en kan dus wel tegen een stootje, sterker nog, als cultureel antropoloog hoort dat een beetje bij mijn vak : ) Maar ik vind het ook prettig als ik weet dat er aan het eind van een dag sightseeing een fijn hotelletje op me wacht.

De meeste rondreizen in maart die ik tot nu toe heb gezien, kennen veel oudere reizigers. En het liefst zou ik met wat mensen van mijn eigen leeftijd reizen, dan heb je meestal toch sneller een klik en gespreksonderwerpen. Als we ons samen opgeven, weten we in ieder geval zeker dat er gelijkgestemden in de groep zijn!

Daarom nu mijn oproep: zijn er mensen die net als ik dol zijn op reizen, maar het toch ook fijn vinden als een en ander geregeld is? Zodat we ter plekke zelf kunnen kijken wat we willen gaan doen? Dan hoor ik graag van je!

Georganiseerde reizen die ik op het oog heb zijn de Shoestring reizen naar Rajasthan en Noord-India/Nepal, en de Sawadee reis naar Noord-India. Maar ik sta open voor suggesties!

Liefs Daphne