Wie gaat er mee backpacken door Zuidelijk Marokko in september?

Hallo,

wie heeft zin om mee te gaan low-budget backpacken door Marokko in september.

Ik heb hele goedkope tickets gezien vanaf Dusseldorf van in totaal 70 euro (incl. bagage incheck). Ik wil graag vliegen naar marrakech, daar een paar dagen blijven, door de woestijn en het atlasgebergte reizen en nog een paar dagen relaxen in Agadir en/of Essaouira om vervolgens weer terug te gaan naar marrakech om terug te vliegen, maar ik sta open voor ideeën!

Lijkt het je leuk om mee te gaan? Ik ben zelf 26 jaar, erg reislustig, hou van natuur en dieren en ben in het dagelijkse leven marketing medewerker. Op reis hou ik van het onbekende, zelf alles regelen met een lonelyplanet of footprint en wel zien waar we belanden. Maar een paar dagen relaxen op het strand vind ik ook heerlijk!

Meer weten? Mail me dan!

Groetjes!

Hey!
nou dat klinkt leuk!
ik reis zelf ook graag, ben eind mei teruggekomen uit Australie en het plan was eigenlijk om te gaan studeren na de zomer maar dat gaat er niet meer van komen vrees ik aangezien het alweer augustus is en ik nog niks ondernomen heb…
Dus dit zou mooi kunnen!
Een ticket van 70 klinkt ook goed en je plannen lijken me ook gaaf!
Ik ben trouwens 23 en werk in de zorg.
Lijkt het je wat mail me ff!
xdionne86@gmail.com

hey,

ik hem nog zitten te denken om daar heen te gaan,
vrienden zijn er geweest, lijkt me erg super daar…
alleen kan dan niemand mee, vanwege werk ect…
weet niet wanner je wil gaan, zit momenteel in mijn steden trip :

Venetie - rome - palermo - londen - dublin - berlijn.

midden sep zou ik wel kunnen…

lijkt je dat wat?

ik lees het wel, groet.

Hoi,

Lijkt me gezellig! Ik zit met hetzelfde probleem, vrienden hebben ander plannen!

Ik heb tickets gezien met Ryan Air voor die 70 euro incl. incheckkosten en bagagekosten met de volgende data…

HEEN
di 1/9
do 3/9
za 5/9
di 8/9
do 10/9

TERUG
di 15/9
di 22/9

Lekker dat je nu een stedentrip aan het doen bent!

Waar kom je eigenlijk vandaan?
Hoe oud ben je?
Wat voor ideeën heb jij bij het backpacken?
Hoelang zou je evt. weg willen?

Nou, ik hoor wel of het je wat lijkt.

Groetjes!