Ik ben Marcella (24) en op zoek naar een reisgenoot (m/v) die met mij rond oktober een rondreis door India wil maken, voor ongeveer drie maanden. Ik ben al lange tijd gefascineerd door India en wil de uitdaging graag aangaan. Ik zoek iemand met humor, open minded, emotioneel stabiel en betrouwbaar. Nog even iets over mijzelf: ik brei, dans graag buiten, heb CMV gestudeerd en hou ervan om verwonderd te worden:)
Mijn plan is om in november naar india te gaan, of eerlijk gezegd, eerst naar nepal (kathmandu, hele mooie verhalen over gehoord) en dan naar india, tenslotte max. 3 dagen trein en je bent er. Dit is ook mijn eerste reis, India heeft mij ook altijd ontzettend geinspireerd. Ik wil zo weinig mogelijk plannen van te voren. Ik ben zelf open-minded en toe aan nieuwe ervaringen. Mocht je interesse hebben, kun je me altijd mailen.
ikzelf vertrek op 1 september richting India. Ik vlieg naar Mumbai om vervolgens via het noorden richting Nepal te gaan. Vandaar uit naar de Andaman eilanden, Sri Lanka en het zuiden van India. Dit alles in ongeveer 4 maanden tijd. Het lijkt me leuk om (een deel) samen met iemand te reizen. Ik heb mijn tickets al wel geboekt, maar dan zouden we eventueel rond oktober bijvoorbeeld in Delhi kunnen afspreken. Lijkt me leuk om van je te horen,