wie gaat er feb 2012 nr puerto viejo

hoi,

ik ga in feb 3 maanden nr puerto viejo heb bij hetanderereizen geboek voor spaanse taalcursus+vrijwilligers werk.
Ben nog nooit wezen reizen en nog nooit zo ver weg en zo lang, ALLEEN geweest!
Dus als er iemand is die hier ook heen gaat?!
of heeft iemand nog leuke tips over het dorpje

alles is van harte welkom
groetjess,
Tatum

3 maanden in dat dorp is wel heel erg lang. Vrijwilligerswerk is meestal niet gratis en jij moet er voor betalen. Een beetje een omgekeerde wereld dus. Meestal betaal je ook nog eens voor bemiddelingskosten.

Het staat regelmatig in de krant, de vrijwilligers industrie is lucratieve business. Een paar mensen vullen hun zakken omdat je een kapitaal betaalt voor ik weet niet wat, en locals zitten werkloos thuis.

3 maanden vrijwilligerswerk + taalcursus is een cursus van 80 uur. Bespaar je het geld dat je betaalt voor het doen van vrijwilligerswerk, neem een korte intensieve cursus in Puerto Viejo en gebruik de 1000 euro die je bespaart om rond te reizen. Puerto Viejo is niet groot en het ligt ver van de bewoonde wereld, welliswaar dicht bij Limon maar die stad wil je niet in je eentje bezoeken.

Overigens is er altijd wel volk in Puerto Viejo, backpackers gaan er graag naartoe. NP Cahuita ligt in de buurt en is ook een aardig dorpje, maar heeft niet veel meer te bieden dan Puerto Viejo. Je kunt naar Panama gaan, of de eilanden verkennen, maar dat zijn dan weer kleine ondernemingen op zich.

Haii,

ik ben vanaf 2 maart in puerto viejo ik blijf hier een maand.
En daarna trek ik veder voor een project in Turrialba.

groetjes,

belinda

Ik zit vanaf 8 februari een maand in Puerto Viejo voor spaanse les
Daarna heb ik tot 27 april en gat wat ik zelf ik kan vullen.
Denk dat het Panama wordt…!