Ik ga waarschijnlijk eind mei naar Curacao. Ik vind het best eng om zo’n afstand te moeten vliegen, zeker ook omdat ik helemaal alleen ga.
Zijn er hier mensen die ook in mei die kant opgaan, en ook alleen vliegen?
Misschien kunnen we wel samen vliegen, is zeker zo gezellig.
Hoi Ruiterke,
welke dag ga je? ik ga ook in meiie. Maar dat maakt eigenlijk niet eens zoveel uit. Het is immers zo dat je het helaas niet voor het kiezen hebt naast wie je komt te zitten. Dus het is een kwestie van hopen dat je een leuk persoon naast je krijgt waar je af en toe een babbeltje mee kan maken. Zo doe ik het tenmiste en anders moet je er zowiezo voor zorgen dat je een goed boek of iets dergelijks bij je hebt of zo’n personal entertainment box van een eurootje of 12 huurt dan kom je de vlucht ook goed door toch? toti toi toi groetjes Cindy
ha die ruiterke,
alles goed met je?
het is nu rond ik ga de 26e maarja wel met arkefly (E400,26 vandaar).
ik heb geen ervaring met arkefly en heb wel veel klachten gelezen maar ik heb zoiets van als ik er maar kom. Die evt. paar uur vertraginng die ik kan verwachten boeien me weinig op het moment. Ik heb immers al bijna drie weken vertraging;). Maaruh ik spreek je nog wel op msn ok?
Groetjes cindy
Hoi Mitsjell,
**Ik heb jou zonet een pm verstuurd. Ik zie dat je eigenlijk opzoek bent naar een huisje of appartement bij brakkeput. Als dat echt jou voorkeur is dan zou ik graag willen weten in welke prijsklasse je zoekt. Indien niet, dan heb ik wel tweepersoonskamers beschikbaar. Kijk even op **http://huisvesting4u2.webs.com/location.htm