Ik ben een vrouw van 32.
Om mijn passies (motorracen en reizen) te combineren zou ik graag zo veel mogelijk buitenlandse GPs bezoeken. Helaas zijn er maar weinig mensen in mijn omgeving die dit met mij delen. Het lijkt me leuk om dit samen met een racefan te doen.
Ik ben in Valencia geweest en dit jaar ga ik naar Misano maar zou graag veel meer zien.
Hoi ik ben Olav ben ik nog niet vaak tegen gekomen een combi motogp/vrouw/reizen ik ben zelf meer een superbike man ben je daar ook in geinterresseerd???en belangrijker nog rij je ook zelf motor???groet Olav
Jazeker, Superbike is ook super! maar sinds dat Ben Spies naar de GP is gegaan vind ik het weer wat minder. Biaggi heb ik wel genoeg gezien dus ik hoop dat Haslam hem nog verslaat dit seizoen. Ik kijk wel alle races maar ben nog nooit bij een Superbike race geweest.
Tuurlijk heb ik zelf een motor want anders kun je volgens mij niet die passie voor motorsport hebben. Dat kan natuurlijk wel maar je begrijpt pas echt wat het is als je zelf zo plat mogelijk door een bocht probeert te gaan… Ik heb een Bandit 1200. En jij?
Ik rij een triumph 675 en ben wel een max fan hoewel het zeker zo is dat spies een groot talent is,als je nu ziet hoe matig toseland en crutslow het op de yamaha s doen momenteel groet olav
Hoi rossi 46(hoe heet je eigenlijk…???)denk je niet dat max dit weekend in brno de hele boel op een hoopje rijdt???en ik vroeg me verder nog af of je wel eens een circuit dag hebt gedaan zo niet is dit zeker een aanrader een heel nieuwe wereld zal voor open gaan,hoewel voor het door jouw gewenste betere bochten werk een bandit 1200 wel wat zwaar is maar op elke motor kun je op het circuit leren en lol hebben see yah olav
Nee dat heb ik nog nooit gedaan maar dat komt nog wel. Ik ben al blij als ik tijd heb om hier een rondje te gaan rijden.
Voor jou niet leuk om te horen maar ik hoop dat Haslam in Brno gaat winnen. Dat houdt het spannend laten we maar zeggen…
Fijn weekend! Angie
Hoi angie nou wat een weekend zeg warm warm warm en verder mixed feelings over de sport gebeurtenissen,balen van oranje weer niet…maar ook;nooit gedacht dat ze zo ver zouden komen en dan BRNO i am afraid max "closed the deal…"hoop dat alles okay met je is see yah olav
Hoi Angie alles goed?? verbazingwekkend Rossi gaat al weer rijden dit weekend…zullen we het trouwens eens hebben waar dit heen en weer gemail eigenlijk over ging het bezoeken van race wedstrijden…see yah Olav