Wie gaan nog meer werken in Blanes..?

dat doen we toch altijd?

gebeurt (bijna) altijd :D:p

hahaha idd :stuck_out_tongue: achja boeiend, als het belangrijk is dan vraagt diegene het nog wel 300x dus schijt

Ohja?:stuck_out_tongue:

Ik mag hier dan (splinter)nieuw zijn, maar ik vind een topic als: wie gaan er nog meer zuipen in blanes? beter… of denken er mensen anders over?

Yep, je denkt verkeerd:asleep:

want… dat doet iedereen die hier is… :stuck_out_tongue: ik had gister btw voor het eerst sinds jaren een alcoholvrije echt 100% nuchtere stapavond… geloof je niet he :smiley: toch is het zo

oh, hoe heb je het overleefd?

oh gewoon haha, was niet zo moeilijk die vriendin waarmee ik ging mocht niet drinken… dus ik drink dan ook niet :slight_smile: sociaal he… maar normaal gaan we drankje halen, naar de wc, praten, drankje halen, naar de wc, praten etc. :wink: nu was het… rondje lopen, praten met garderobe jongen en… dat was het… duss…

Ik heb 1x in de 6 - 12 maanden een alcohol houdende avond, normaal ben ik altijd alcoholvrij :stuck_out_tongue:

dat je gaat zuipen,… staat (bij de meeste) toch wel vast.
hoef je geen extra topic voor te openen :wink:

Waarom maak je er niet een aan dan ?!
maar denk dat het niet echt nodig is, want er wordt altijd wel afgeweken van het onderwerp.

Nog 16 dagen!:smiley:

Nog 15 dagen :smiley: dan lotus :smiley:

ennuh, ik neem mijn eerste opmerking terug, het is aardig voor de hand liggend ja, mijn excuses daarvoor

30 dagen ^& dan party time:D

:wink: :stuck_out_tongue:

Om even on topic te blijven, ik ga wel werken :yes:

heel goed jongen! wanneer ga je?

Hy zit er al half :stuck_out_tongue:
Onze mimos keeerl(L)