Wie gaan nog meer werken in Blanes..?

in de zomer is erg geen verschil tussen de dagen je kan elke dag feesten… ik weet niet hoe het nu is, maar je moet maar is langs komen in de Arena:) Ik ben er vanaf 1 juli 2006

Arenaaaaa <3

ik had niet eens besef welke dat het was daar, kvroeg telkens: wat voor dag is het?

hahaha :smiley:
Ik wist t ong wel <3
Want op maandag was altyd: Hollandse party
Dinsdag - uuh weenie meer
Woensdag schuimparty
Donderdag Darkraver/DJ Jean.
Vrydag- Vage shit dag.
Zaterdag al die spanjaarden liepen er toen/
En op zondag Darkraver(L)

yeaah
gooi de rode loper uit:P
desmond is weer op wereldwijzer:P
haha vandaag was leuk de baas van arena ontmoete en derest weer natuurlijk :wink:
HEB ZIN IN BLANESS
XXX

vraagje en een weetje >>>34 jarig kokje gaat werken in Blanes,is dat wat texas ranch ,ik ga met de auto ,en soms wel een feestganger,en ga eigenlijk ook wel voor de rust heb een hoop gezeik gehad ,en ben veel kwijtgeraakt ,dit sie ik dan ook wel als uitdaging…heb vaker de reacties hier bekeken ,en moet seggen is het niet enkel jong grut wat daar rond struint ,groetjes kokkie

was dat niet de maandag?

neej woensdag…

Jong grut ? Volgens my ben je zelf ook jong geweest, JOCHIE. En wat dan nog ? Er kruipen baby’s van 4 maanden, tot wandelstokken van 94. En ja, de meeste mensen die er komen zyn rond de 17-23 jaar. Dus ga jy je maar lekker ff oud voelen. Dan kunnen wy tenminste een leuke vakantie hebben zonder gezeik van iemand die ons JONG GRUT vind.

wooow jeetje ,zo was het ook weer niet bedoeld,he’ voel mezelf echt geen ouwe lul , hahaha,you wish ,heb een zeer jeugdige vriendengroep,maar begrijp dat jij daar vacantie gaat vieren,ik not,ja als ik vrij ben ,idd dan wel ,maarrre vroeg het mij gewoon afwas echt niet hokjesplaatsend bedoeld dus kakteefje,wens ik je in ieder geval een fijne vacantie…kusje

san je hoeft mn berichtjes ook niet te verwijderen ofzo als het jou niet aanstaat :S

ze kan volgens mij geen berichten verwijderen…

lekker gekletst word hier,maar not heus,hier nog effeis een berichtje van die ouwe lul ,haha ik vertrek a.s.woensdag of dinsdag naar blanes ,is het daar dan al gesellig weet dat ik dat self kan maken maar tog,is er toevallig iemand die er ook die dag heengaat ,je kan meerijden …

volgesmij gaan er nu nog niet echt mensen, op zn vroegst geloof k 1 mei enzo :slight_smile:

niet? dan is er een grote verdwijntruck gedaan met mijn berichtje

:stuck_out_tongue:

whehehe, kga strax naar margaten nr het war cemetery :S & lunch in cafe oud wittem, enne stadswandeling maastricht maar dan ben ik n post :stuck_out_tongue: en morgen naar thermae 2000!! en landal greenparks hoog vaals ofzo, enneee… donderdag n geuldal wandeling gekk dat wil ik egt niet! oja en drielandenpunt :stuck_out_tongue:

Ik heb vrijdag mijn solicitatie gesprek in diemen voor Arena in Blanes? Hebben er nog meer mensen dat? Of sommigen die het al gehad hebben?

echt nu nog? ik d8 dat ze iedereen wel hadden ondertussen… maarja :slight_smile: heb je fotooo?

heey, ik werk ook bij de Arena deze zomer maar ik dacht dat we al vol zaten, grappig… ga je solliciteren voor bar of propper? ps: kijk ff op de site www.nl.arenablanes.com dan krijg je een beetje een idee van je mogelijke nieuwe collega’s…