Hallo!
Ik ben Wil (m), 28 jaar, redelijk getrainde fietser en in voor uitdaging en avontuur! Mijn eerdere lange reizen bestaan uit 3 maanden backpacken in Brazilie en 3 maanden backpacken in Thailand. Vorig jaar heb ik 10 dagen in de Alpen gefietst (racefiets).
Mijn plan / voorbereiding bestaat op dit moment uit:
[ul]
[li]Landkaart met daarop een rechte streep van 1000 km richting het oosten (tot Poolse grens)[/li][li]Mountainbike met snelle bagage kar (een wiel) voor tent, kampingspullen, eten[/li][li]Kompas ;-).[/li][/ul]Het liefst zou ik samen met een ander persoon samenfietsen, maar met in totaal 4 personen zou ook prima kunnen (drie kletst weer wat minder handig :-)).
Dus wie heeft er zin om ook te fietsen/kamperen en veel te zien onderweg?! De eindbestemming of richting staat uiteraard niet vast (ik ben nog nooit in Polen geweest, dus vandaar dit idee). De periode is niet te veranderen voor mij, ik moet op 29 juli weer in Nederland zijn.
Ik heb geen voorkeur voor een man of vrouw en qua leeftijd ergens tussen de 20-35. We hoeven niet te racen uiteraard, maar het zou wel fijn zijn als je in staat bent om zonder problemen 100-150 km op een dag te fietsen.
Ik hoop op een paar reacties, kunnen we misschien stukje fietsen om te kijken of 't klikt!
Groeten,
Wil