Beste mensen, Ik ben een 19-jarige student uit Arnhem. Net als eerdere jaren wil ik deze zomer weer een fietsvakantie doen door europa.
Eerder ben ik al 2 weken door Belgie, Luxemburg en Frankrijk geweest.
Voor dir jaar heb ik grotere plannen, waarbij een reisgenoot me wat prettiger lijkt. Ik heb een aantal opties bedacht, waarvan de tocht naar Kaliningrad, rusland, me het spannendst lijkt. Dwars door Polen, in pm 2 weken daar naartoe, en vervolgens per trein weer terug. Ik fiets gemiddeld 150 km per dag en af en toe een rust dag. Ik heb een Koga toerfiets en wil in twee zijtassen mn bagage kwijt. Afhankelijk van de ruimte neem ik een tent mee, anders jeugdherbergen. Ik reis zo goedkoop mogelijk, en ga op zoek naar avonturen, prober ze zo veel mogelijk te scharen onder de plaatslijke bevolking. Ik hoef niet perse toeristische plaatsen te bezoeken, maar ga liever een rustig provinciestadje in.
Het is overigens nog niet zeker dat ik hierheen ga, als je een ander leuke trip hebt, kan dat ook, oost- en midden europa trekken me aan.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot(e), van ongeveer mijn leeftijd. Je moet zin hebben in het avontuur, en een beetje doorzettingsvermogen. Daarnaast kan het handig zijn als je al kennis hebt van bv polen of rusland, want dat heb ik niet zo veel.
Voel je vrij om te reageren, of suggesties. Ik heb nog de tijd, en ik kan op het laatste moment ook nog goed beslissen.
Gegroet