:wereld: In een jaar tijd per fiets via Duitsland, Polen, Oekraïne, Rusland, Kazachstan, China, Laos, Thailand, Maleisië, Singapore, Australië, Argentinië, Chili, Peru, Colombia, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatamala, Mexico, dwars door de V.S., Afrika, Spanje, Frankrijk, België en weer terug in Nederland.
Wie dit denkt te kunnen (en te willen) moet reageren. :unibrow:
Lukt dat in een jaar? Dit is trouwens niets voor mij, maar heb wel veel respect voor zij die dit gaan ondernemen.
ik weet niet of je het seriues meent maar ik en een vriend van mij zijn all jaren van plan om dit echt te gaan doen. alleen we zijn nooit aan de middelen gekomen om dit te ondernemen. als je meer infromatie hebt zou ik het graag van je horen.
gr zia
:chin:ik meen het serieus en wat het moet kosten weet ik nog niet maar als de planning rondkomt, vertrek ik half juli 2010.
Het enige wat het duur maakt zijn de vluchten.
Dus zo weinig mogelijk vliegen is de kunst.
Hey Jan,
Het lijkt mij echt een heel stoer idee! Ik zou graag wat meer willen weten over hoe je het wil gaan doen, al kan ik je nog niet beloven ook echt te gaan ivm mijn studie. Laat me even weten wat je plannen zijn! :dope:
Met vriendelijke groet,
GPlat
Het plan is om half juli op de fiets te stappen en een jaar later na een flink fietstochtje weer thuis te zijn. Het komende jaar moet ik het een en ander voorbereiden zoals het traject, de visa. Het zou fijn zijn als ik wat kaarten goedkoop kan overnemen of lenen van collegafietsers die die kaarten niet meer nodig hebben. Misschien melden zich sponsoren en/of dwazen die mee willen. Voorlopig zijn het plannen die vorm gaan krijgen en volgens mijn vrouw dromen :vak01: