Wicked Campers ???

Hallo,
heeft iemand ervaring met het camperverhuur bedrijf Wicked Camper ?
ziet er betrouwbaar uit, maar zou toch graag weten of dit inderdaad een bestaand en een bonafide bedrijf is.
http://www.wickedsouthamerica.com/
:vak01:

Of ze bonafide zijn weet ik niet, ik heb geen ervaring met de organisatie, noch met hun campers.

Maar ze bestaan zeker, ik zie regelmatig een camper van Wicked geparkeerd staan hier in Pucón. Je kunt ze echt niet missen, de buitenkant is geheel met graffiti beklad. Misschien om diefstal tegen te gaan. Je zult je als autodief wel twee keer nadenken om met zo’n opvallende auto rond te gaan rijden.

Ik heb wel eens naar binnen gekeken, het zijn gewone vans omgebouwd door een creatieve klusser naar een “camper” m.b.v. Sodimac materiaal (Sodimac is de chileense tegenhanger van de Gamma Bouwmarkt). Dat zal je ongetwijfeld terug vinden in de prijs.

ja precies, we hebben ook een prima offerte van ze gekregen.
Ophalen in Punta arenas en afleveren in Santiago, 90 dagen voor nog geen 6 duizend euro, inclusief dik 22.000 km vrij. Bus is 1-2 jaar oud en inderdaad lekker simpel ingericht; Prijs is overigens inclusief verzekering en papieren voor Argentinie en internet broadband stick. Goeie deal lijkt me dat.
:vak01:

Klinkt niet onredelijk… Als ik ooit weer eens 90 dagen vrij heb en wat eurootjes, dan moet ik dat ook eens gaan doen :wereld:

tja, moet je dit doen :nod:
www.colombotte.nl